Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Komt aan de tv te hangen, browsen, films streamen, misschien beetje simpele games afspelen vanaf de bank
Wat mag het systeem gaan kosten?
200/400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles word nieuw gekocht
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een eigen htpc bouwen is een mogelijkheid, nu zag ik ook die Intel NUC's en volgens mij is dat een stuk leuker
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelfbouw (Intel) of Intel NUC
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag energieverbruik, stil, niet te traag
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag wat advies, moet ik zelf wat gaan bouwen of kan ik beter voor een Intel NUC (of een andere gelijk iets), Rapsberry pi al geprobeerd maar niet echt mijn ding, wil gewoon een windows systeem.
Komt aan de tv te hangen, browsen, films streamen, misschien beetje simpele games afspelen vanaf de bank
Wat mag het systeem gaan kosten?
200/400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles word nieuw gekocht
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een eigen htpc bouwen is een mogelijkheid, nu zag ik ook die Intel NUC's en volgens mij is dat een stuk leuker
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelfbouw (Intel) of Intel NUC
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag energieverbruik, stil, niet te traag
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag wat advies, moet ik zelf wat gaan bouwen of kan ik beter voor een Intel NUC (of een andere gelijk iets), Rapsberry pi al geprobeerd maar niet echt mijn ding, wil gewoon een windows systeem.
[ Voor 19% gewijzigd door Silence op 28-12-2015 10:43 ]