Ik heb net een Thrustmaster FireStorm Dual Power gekocht en het is echt een perfect ding! Alleen zou ik graag 2 van deze dingen aan mijn computer willen hangen om bijvoorbeeld Fifa 2001 tegen iemand anders te spelen. Is dit mogelijk? Op de site van Thrustmaster is hier niets over te vinden.
Verwijderd
misschien 2e geluidskaart erinhangen ofzo, zo'n supergoedkope
of als je sound onboard hebt, alles behalve de gameport aanlaten en dan een sblive oid erinhangen.
kan het bij mezelf wel eens ene keertje proberen. weet niet of dat goed gaat. 2 muizen iig niet
kon nieteens fatsoenlijk serious sam split screen spelen
of als je sound onboard hebt, alles behalve de gameport aanlaten en dan een sblive oid erinhangen.
kan het bij mezelf wel eens ene keertje proberen. weet niet of dat goed gaat. 2 muizen iig niet
USB » gameport verloopstekkertje¿
LPT » gameport verloopstekkertje¿
LPT » gameport verloopstekkertje¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Mijn ervaring is dat 't altijd heel kut configgen is, 2 joypads op 1 computer
"I sit in my room and imagine the future."
Ik heb hier nog zo'n multitab van gravis liggen.Deze werkt wel lekker met sportgames,iets anders heb ik nooit geprobeert.Je kan via de gammele software die erbij zit zelfs je knoppen configureren. 
Greetz Copycat
Greetz Copycat
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Als ik me niet vergis zijn die thrustmaster pads USB. Een kennis van me heeft er ook 1. Als je nog een USB port over heb(of een hubje koopt) moet je er makkelijk 2 kunnen aansluiten. Via de gameport zal het wel lastiger gaan. Deze pad heeft geen doorlus stekker zoals de Creative Cobrapad.
Helaas heeft mijn Thrustmaster(voorloper zonder trilfunctie) pad het niet overleefd.
De algemene PC-pads overleven mijn emulators niet meer. Teveel vechtspellen gespeeld. Gelukkig krijg ik binnenkort mn adapter binnen om mijn PSX pad op USB aan te sluiten.
Helaas heeft mijn Thrustmaster(voorloper zonder trilfunctie) pad het niet overleefd.
De algemene PC-pads overleven mijn emulators niet meer. Teveel vechtspellen gespeeld. Gelukkig krijg ik binnenkort mn adapter binnen om mijn PSX pad op USB aan te sluiten.
Verwijderd
Die van MS kan je aan elkaar pluggen, dus kan je er 4 ofzo op 1 poort aansluiten. Die zijn geen USB, en verder weet ik ook nix over Trust
Het zijn inderdaad USB pads. Maar mijn vraag is eigenlijk of meerdere pads op 1 computer ondersteund worden door de spellen? Ik ga er vanuit dat dit NIET spelafhankelijk is, maar door DirectPlay geregeld wordt of ben ik dan te naief?Op woensdag 20 juni 2001 22:48 schreef shingo het volgende:
Als ik me niet vergis zijn die thrustmaster pads USB. Een kennis van me heeft er ook 1. Als je nog een USB port over heb(of een hubje koopt) moet je er makkelijk 2 kunnen aansluiten.
Verwijderd
nogal...Op woensdag 20 juni 2001 20:56 schreef Theeboon het volgende:
Mijn ervaring is dat 't altijd heel kut configgen is, 2 joypads op 1 computer
bij voorkeur een te gelijk
Ja, dat werkt WEL goedOp woensdag 20 juni 2001 23:28 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Die van MS kan je aan elkaar pluggen, dus kan je er 4 ofzo op 1 poort aansluiten. Die zijn geen USB, en verder weet ik ook nix over Trust
Lekker CMR2 tegen elkaar
Ik heb gisteren op de gok een 2e Thrustmaster gekocht en het werkt! Alleen moet je een beetje trucen als je de bijgeleverde Thrustmapper software wilt gebruiken, maar die is niet echt noodzakelijk.
Pagina: 1