Dag beste tweakers,
Mijn zus (13) wenst ook om een desktop pc te hebben (begrijpelijk want momenteel gebruikt ze mijn toch al 5a6 jaar oude laptop). Omdat ik het zo best mogelijke systeem voor haar wil assembleren vraag ik jullie hulp wat de beste setup zou kunnen zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gebruikelijke van een student: internet, Schoolwerk en games.
Momtenteel speelt ze nog geen zware games (Minecraft, tanksonline). Het zwaarste spel in haar bezit is waarschijnlijk de Sims 3.
Wat denk je allemaal nodig te hebben??
Don't shoot me if i'm wrong, maar ik denk dat de igpu sterk genoeg is om deze games te draaien. Hierdoor kan je toch al rap enkele euro's aan andere componenten besteden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een maximum prijs inclusief verzending van 470 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is al aanwezig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een futureproof pc, hiermee wil ik zeggen als mijn zus ineens beslist om nieuwere/zwaardere games te spelen om de pc, ze met een kleine upgrade deze kan spelen.
Ik heb zelf al wat zitten uit te proberen en ik heb het volgende als resultaat:
Mijn zus (13) wenst ook om een desktop pc te hebben (begrijpelijk want momenteel gebruikt ze mijn toch al 5a6 jaar oude laptop). Omdat ik het zo best mogelijke systeem voor haar wil assembleren vraag ik jullie hulp wat de beste setup zou kunnen zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gebruikelijke van een student: internet, Schoolwerk en games.
Momtenteel speelt ze nog geen zware games (Minecraft, tanksonline). Het zwaarste spel in haar bezit is waarschijnlijk de Sims 3.
Wat denk je allemaal nodig te hebben??
Don't shoot me if i'm wrong, maar ik denk dat de igpu sterk genoeg is om deze games te draaien. Hierdoor kan je toch al rap enkele euro's aan andere componenten besteden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een maximum prijs inclusief verzending van 470 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is al aanwezig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een futureproof pc, hiermee wil ik zeggen als mijn zus ineens beslist om nieuwere/zwaardere games te spelen om de pc, ze met een kleine upgrade deze kan spelen.
Ik heb zelf al wat zitten uit te proberen en ik heb het volgende als resultaat:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 212,80 | € 212,80 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Zalman ZM-T4 | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 40,50 | € 40,50 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 46,70 | € 46,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 428,50 | |