psn: taker-mart
Ik had vroegah Ernie als stem. Gebruik echter al flinke tijd geen TT meer.
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat heb je zelf al gevonden?
heb zelf alleen nog maar betaalde dingen gevonden , maar vind het een beetje te duur om 10 euro te betalen voor een stem . of 4 euro voor een stem waar je waarschijnlijk 2x gebruik van maakt en daarna nooit meer.
kijk als er echt leuke tussen zitten dan wil ik ze graag eerst helemaal horen voor ik ze ga gebruiken .
kijk als er echt leuke tussen zitten dan wil ik ze graag eerst helemaal horen voor ik ze ga gebruiken .
Maar de makers hebben kennelijk bedacht dat het geld moet kosten en dat je ze niet onbeperkt kunt testen. Wat een nare lui
Maargoed, per saldo vraag je dus: wie helpt me om illegaal deze software (dat is het in principe, nulletjes en eentjes) te bemachtigen ?
Maargoed, per saldo vraag je dus: wie helpt me om illegaal deze software (dat is het in principe, nulletjes en eentjes) te bemachtigen ?
nou jah , niet perse illegaal . kijk als iemand het gekocht heeft ooit , en dit zou willen delen zou dat super tof zijn natuurlijk 
staat er nog veel meer
http://www.navigatiestemm...em_kimholland_tomtom.htmlNeutraleTeun schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:05:
Bestaan die stemmen überhaupt?
staat er nog veel meer
[ Voor 49% gewijzigd door taker1987 op 29-12-2015 10:42 ]
Dat iemand anders een product gekocht heeft, wil nog niet zeggen dat het legaal is om deze zondermeer te verspreiden. Dus ja, wel degelijk illegaal (afhankelijk van de licentievorm uiteraard).taker1987 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:40:
nou jah , niet perse illegaal . kijk als iemand het gekocht heeft ooit , en dit zou willen delen zou dat super tof zijn natuurlijk
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
jah dat is waar inderdaad . niet overnagedachtQuestion Mark schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:47:
[...]
Dat iemand anders een product gekocht heeft, wil nog niet zeggen dat het legaal is om deze zondermeer te verspreiden. Dus ja, wel degelijk illegaal (afhankelijk van de licentievorm uiteraard).
Doen mensen dit serieus nog? In 2003 was dit leuk, nu niet meer.
Vaak bu'j te bang!
GoT is niet bedoeld om illegaal aan betaalde software te komen. Dit topic gaat daarom dicht.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()