Hey medetweakers!
Ik wil graag een vriend helpen die zelf niet zoveel verstand van computers heeft
, maar wel graag een GamePC wilt hebben! Ik heb zelf al een setup gemaakt, maar voor de zekerheid vraag ik jullie advice om dingen die ik eventueel over het hoofd heb gezien, of gewoon dingen te verbeteren!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag rond de 650-700 €
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met een goede GPU en CPU kom je al ver
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia en Intel. Daar hoor je de minste fouten van. (ik, jelle, heb zelf veel problemen met mijn r9 270)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een goede pc voor zijn prijs.
Wat verwacht je van ons?
zoals Jelle heeft aangegeven, hoop ik dat jullie mij zullen helpen in het verbeteren van zijn bedachte setup, hij is immers ook maar een mens.
Dit is de setup die ik voor hem bedacht heb
Omdat ik graag bij vertrouwde winkels (afuture, megekko, azerty of miss bol.com wil, en liever de rest uitsluit, kom ik op een bedrag van € 686,37 incl verzend kosten
*knip* dat doen we hier niet, en anders zal ik er een OD + Win7 doen, en die upgraden naar Win10
Thoughts? Suggestions? Name it! \/
Ik wil graag een vriend helpen die zelf niet zoveel verstand van computers heeft
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag rond de 650-700 €
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met een goede GPU en CPU kom je al ver
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia en Intel. Daar hoor je de minste fouten van. (ik, jelle, heb zelf veel problemen met mijn r9 270)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een goede pc voor zijn prijs.
Wat verwacht je van ons?
zoals Jelle heeft aangegeven, hoop ik dat jullie mij zullen helpen in het verbeteren van zijn bedachte setup, hij is immers ook maar een mens.
Dit is de setup die ik voor hem bedacht heb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 228,95 | € 228,95 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers STRIKER-GTX760-P-4GD5 | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Cooler Master GM G650M | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 62,95 | € 62,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 666,64 | |
Omdat ik graag bij vertrouwde winkels (afuture, megekko, azerty of miss bol.com wil, en liever de rest uitsluit, kom ik op een bedrag van € 686,37 incl verzend kosten
*knip* dat doen we hier niet, en anders zal ik er een OD + Win7 doen, en die upgraden naar Win10
Thoughts? Suggestions? Name it! \/
[ Voor 2% gewijzigd door br00ky op 28-12-2015 09:32 ]
Stay curious