Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:17
Mijn Lumia 520 heeft problemen. Het beeld springt ineens heen en weer en het lijkt erop alsof 10 mensen tegelijk het scherm bedienen. Een factory reset helpt niet.

Via de website van Microsoft kan ik ene IMEI check doen en vervolgens krijg ik te zien dat ik nog garantie heb. Maar hoe nu verder? Er staat niets vermeld over een garantie procedure.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Dynafix repareert volgens mij alle merken. Flut bedrijf maar volgens mij stuurt iedere winkel haar producten daarheen. Waar je hem koopt kan je hem ook terugbrengen he.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ipv garantie checken kies je voor problemen oplossen.

http://www.microsoft.com/...support/product/lumia930/

Dat doorlopen en dan krijg je vanzelf de optie om hem op te sturen. MS is je beste optie in dit geval. Ze zijn erg snel met repareren is mijn ervaring.

Niet zelf gaan lopen rommelen met dynafix zoals hierboven word voorgesteld. Daar heb je niets mee te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat denk je van proberen waar je de telefoon gekocht hebt?.....

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Strunkie schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:20:
Dynafix repareert volgens mij alle merken. Flut bedrijf maar volgens mij stuurt iedere winkel haar producten daarheen. Waar je hem koopt kan je hem ook terugbrengen he.
Online lees ik dat Microsoft werkt met Arvato en niet meer met Dynafix. Maar waar ik het kan aanmelden kan ik niet vinden. Wil morgen wel Arvato en Dynafix bellen, dacht alleen dat het online zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je mijn link gevolgd?

Rechtstreeks via een arvato krijg je ook geen garantie.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:54
Zoals fietsbel zegt: altijd via de winkel waar je het product gekocht hebt. Nooit direct contact opnemen met een reparateur. Deze kunnen hem prima repareren, maar daar krijg je dan ook een prima rekening voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Dat probleem wordt volgens mij verholpen met software update via instellingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw opstarten? Heb dit ook weleens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Lisadr schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:17:
Mijn Lumia 520 heeft problemen. Het beeld springt ineens heen en weer en het lijkt erop alsof 10 mensen tegelijk het scherm bedienen. Een factory reset helpt niet.

Via de website van Microsoft kan ik ene IMEI check doen en vervolgens krijg ik te zien dat ik nog garantie heb. Maar hoe nu verder? Er staat niets vermeld over een garantie procedure.
http://www.microsoft.com/...EC83&topic=FA141404#topic

Hiermee kom je al een heel eind. Heb al de eerste stappen doorlopen voor je in de probleemoplosser voor de Lumia 520 ;)

Klik op [Meer hulp nodig] als die stappen niet helpen ;)

Als uiteindelijk dat allemaal niet mocht helpen ga je naar:
https://devicesupport.microsoft.com/nl-NL

[ Voor 8% gewijzigd door Whatson op 27-12-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Formeel claim je garantie bij de winkel. In het geval van telefoons van Microsoft kan je het inderdaad beter direct via Microsoft doen, vooral omdat de afhandeling over het algemeen echt ranzendsnel is (tenzij je een 1520 hebt), veel sneller dan via de leverancier. Kortom: wat Whatson 👆🏻 zegt :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:22:
Ipv garantie checken kies je voor problemen oplossen.

http://www.microsoft.com/...support/product/lumia930/

Dat doorlopen en dan krijg je vanzelf de optie om hem op te sturen. MS is je beste optie in dit geval. Ze zijn erg snel met repareren is mijn ervaring.

Niet zelf gaan lopen rommelen met dynafix zoals hierboven word voorgesteld. Daar heb je niets mee te maken.
Bingo! Bedankt!
Na meerder keren op "meer hulp nodig" te hebben geklikt komt je op https://devicesupport.microsoft.com/nl-NL

Eerst inloggen met je Microsoft account en dan krijg je de optie om een service in te plannen. Wel eerst jouw apparaat registeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
PinokkioTV schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:32:
Formeel claim je garantie bij de winkel. In het geval van telefoons van Microsoft kan je het inderdaad beter direct via Microsoft doen, vooral omdat de afhandeling over het algemeen echt ranzendsnel is (tenzij je een 1520 hebt), veel sneller dan via de leverancier. Kortom: wat Whatson 👆🏻 zegt :)
Ik heb het uit Duitsland en die zeiden dat het nu 8 tot 10 weken kan duren, waarbij ik zelf de verzendkosten naar Duitsland moeten betalen. Zij zeiden dat ik als EU inwoner het beter rechtstreeks kon doen, maar ze wisten niet hoe en ik kon het ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Nu wel dus :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:07
Ik heb goede ervaringen met Arvato in Duitsland. Maar Microsoft heeft dingen aangepast. Toestellen gaan nu naar Hongarije. Ik probeer al twee weken mij toestel aan te melden via device support, maar ik krijg een foutmelding na het invullen van mijn adresgegevens. Heb opgeschaald, maar nog geen reactie van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
coenox schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:03:
Ik heb goede ervaringen met Arvato in Duitsland. Maar Microsoft heeft dingen aangepast. Toestellen gaan nu naar Hongarije. Ik probeer al twee weken mij toestel aan te melden via device support, maar ik krijg een foutmelding na het invullen van mijn adresgegevens. Heb opgeschaald, maar nog geen reactie van Microsoft.
Heb exact hetzelfde probleem. Al 2 dagen krijg ik na het invullen van mijn adres

Het spijt ons. Er iets is niet goed gegaan aan onze kant en we werken ondertussen aan een oplossing. Kom dadelijk terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:07
Lisadr schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:38:
[...]

Heb exact hetzelfde probleem. Al 2 dagen krijg ik na het invullen van mijn adres

Het spijt ons. Er iets is niet goed gegaan aan onze kant en we werken ondertussen aan een oplossing. Kom dadelijk terug.
Ha, fijn. Niet voor jou, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik ga weer contact opnemen, zodra ik meer weet laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
coenox schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:18:
[...]

Ha, fijn. Niet voor jou, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik ga weer contact opnemen, zodra ik meer weet laat ik het hier weten.
Ongelofelijk! Gebeld naar 020-5001500 en ben 7x doorgestuurd naar verschillende mensen in verschillende landen en niemand weet wat je moet doen! Ongelofelijk! Meer dan een uur aan de lijn zonder een oplossing!

Twee medewerkers starten zelfs een hele discussie met mij met het argument dat Microsoft geen telefoons verkoopt!

Niemand weet wat klanten moeten doen en ze waren allemaal niet op de hoogte van http://devicesupport.microsoft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat je moet doen voor garantie is al verscheidene malen besproken in Shopping Forum en daarnaast gemakkelijk zelf te vinden: https://www.consuwijzer.n...niet-goed-ondeugdelijk-is

Dit topic heeft op deze manier dus weinig zin. Mocht je er met de winkel niet uitkomen of problemen ondervinden bij het claimen van je rechten, dan kun je een topic openen in Shopping Forum, maar daar is het nu dus te vroeg voor, aangezien wij niet werken voor de klantenservice van de winkel waar je de telefoon hebt gekocht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.