Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
games spelen zoals: fallout, minecraft, gta, witcher, lol, dota 2, need for speed 2015 enz. Dit alles hoeft niet op ultra maar wel zo hoog mogelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 600 euro (mag 50 euro afwijken)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een scherm, muis, toetsenbord speakers en windows. Ik heb voor het overklokken ook een goed koelblok in huis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een baas videokaart, een redelijke cpu (overclockbaar) , een hdd (ssd wil ik bewaren om later er in te zetten als ik weer wat geld heb), moederbord (overclockbaar), 8gb ram (ddr 3) en een voeding van ongeveer 550 watt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur maar volgensmij is onder de 200 euro een amd cpu beter dan intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, ik zou graag willen dat er nog genoeg opties open zijn om mijn pc over 3 jaar nog weer te kunnen upgraden.
Ga je overklokken?
Ja, ik heb al een goed koelblok liggen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie mij zullen helpen met mijn ideale pc samen te stellen.
dit is wat ik zelf heb samengesteld:
- WD Blue WD10EZEX, 1TB € 53,89
- CoolerMaster GM Series G550M € 68,90
- Sharkoon VG4-W € 35,70
- MSI GTX 950 GAMING 2G € 179,90
- MSI 970 Gaming € 104,89
- AMD FX 8320 Black Edition € 153,90
- Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2/8 € 53,95
________+
651,0
een hogere prijs dan dit wil ik ook niet gaan.
Alsvast bedankt,
Edwin Pap
games spelen zoals: fallout, minecraft, gta, witcher, lol, dota 2, need for speed 2015 enz. Dit alles hoeft niet op ultra maar wel zo hoog mogelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 600 euro (mag 50 euro afwijken)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een scherm, muis, toetsenbord speakers en windows. Ik heb voor het overklokken ook een goed koelblok in huis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een baas videokaart, een redelijke cpu (overclockbaar) , een hdd (ssd wil ik bewaren om later er in te zetten als ik weer wat geld heb), moederbord (overclockbaar), 8gb ram (ddr 3) en een voeding van ongeveer 550 watt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur maar volgensmij is onder de 200 euro een amd cpu beter dan intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, ik zou graag willen dat er nog genoeg opties open zijn om mijn pc over 3 jaar nog weer te kunnen upgraden.
Ga je overklokken?
Ja, ik heb al een goed koelblok liggen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie mij zullen helpen met mijn ideale pc samen te stellen.
dit is wat ik zelf heb samengesteld:
- WD Blue WD10EZEX, 1TB € 53,89
- CoolerMaster GM Series G550M € 68,90
- Sharkoon VG4-W € 35,70
- MSI GTX 950 GAMING 2G € 179,90
- MSI 970 Gaming € 104,89
- AMD FX 8320 Black Edition € 153,90
- Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2/8 € 53,95
________+
651,0
een hogere prijs dan dit wil ik ook niet gaan.
Alsvast bedankt,
Edwin Pap