Hoi allen,
ik heb sinds kort een Raspberry pi 2 aangeschaft alleen heb ik er 0 verstand van.
Ik wil hem gaan gebruiken voor het streamen van films en series. Daarom heb ik er 1 gekocht met OpenLec/Kodi voorgeinstalleerd erop. Nu ben ik zelf een beetje op onderzoek uit gegaan en heb ik de add-on Icefilms gedownload. Nu kan ik films en series opzoeken, maar zodra ik heb een film of aflevering klik, zijn ze leeg. Er komt alleen een balkje met .. erin, waardoor ik logischerwijs weer terug ga.
In filmpjes op youtube zie ik dat er veel meer hoort te staan, maar bij mij dus niet. Hoe kan ik dit verhelpen? En hoe kan ik uiteindelijk toch series en films kijken met me mini computer? Tot nu toe heb ik alleen wat add-ons gedownload en voor de rest nog niets gedaan er mee.
ik heb sinds kort een Raspberry pi 2 aangeschaft alleen heb ik er 0 verstand van.
In filmpjes op youtube zie ik dat er veel meer hoort te staan, maar bij mij dus niet. Hoe kan ik dit verhelpen? En hoe kan ik uiteindelijk toch series en films kijken met me mini computer? Tot nu toe heb ik alleen wat add-ons gedownload en voor de rest nog niets gedaan er mee.