Hallo beste Tweakers,
Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen voor ca. €1500-2000- willen jullie me miss nog wat tips geven voordat ik het bestel
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste games spelen en gwn internetten en office
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 tot 2000 euro assemblage wil ik zelf gaan doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles wil ik nieuw kopen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur jullie mogen altijd met een idee komen
Ga je overklokken?
Nee houd het gwn standaard
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe
beter we je kunnen helpen.
Nee maakt allemaal niet uit als het maar goed gekoeld blijft
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Graag tips of me build goed genoeg is om een paar jaar vooruit te kunnen ik ga het systeem eerst aansluiten op een televisie Full-HD tv en later pas een monitor om op te spelen
Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen voor ca. €1500-2000- willen jullie me miss nog wat tips geven voordat ik het bestel
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste games spelen en gwn internetten en office
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 tot 2000 euro assemblage wil ik zelf gaan doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles wil ik nieuw kopen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur jullie mogen altijd met een idee komen
Ga je overklokken?
Nee houd het gwn standaard
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe
beter we je kunnen helpen.
Nee maakt allemaal niet uit als het maar goed gekoeld blijft
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Graag tips of me build goed genoeg is om een paar jaar vooruit te kunnen ik ga het systeem eerst aansluiten op een televisie Full-HD tv en later pas een monitor om op te spelen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 349,90 | € 349,90 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | MSI GTX 980 Ti GAMING 6G | € 717,95 | € 717,95 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 45,80 | € 45,80 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 79,90 | € 79,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.720,30 | |
[ Voor 3% gewijzigd door ritchiegreb op 27-12-2015 20:46 ]