Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphoogeveen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-08 18:28
Hallo Allen,

ik ben me aan het oriënteren op de aanschaf van een actiocam. nu is het een groot bos waar je uit kan kiezen. wat moet je dan.... :?

eerst de wensen eens op een rijtje (op volgorde van voorkeur)
- remote
- display (lcd touch)
- werkt met extreme kou (tot - 40, ivm. lapland reis)
- accuduur
- waterdicht

welke merken/modellen ben ik tegen gekomen; Gopro Hero4 Silver, Drift Ghost S, Tomtom Bandit, Sony, JVC, etc....

waarvoor wil ik hem voor gebruiken: vakanties, wintersport, offroaden, etc....

welke camera heb jij en waarom is daar je keuze op gevallen?

alvast dank voor de reacties!

groet Martijn

Groet Martijn

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28
Die -40 gaat het grootste euvel worden, dus ik zou als ik jou was eens gaan zoeken welke action cams tegen die temperatuur kunnen en wat de accuduur dan is. Touchscreen lijkt mij niet zo heel erg handig, aangezien je onder zulke omstandigheden dikke handschoenen aanhebt. Veel specs kun je makkelijk zelf even opzoeken. Dus filter op je wensen en kijk wat je dan nog overhoudt.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:20
Daarnaast, wanneer ga je naar Lapland? Ga je echt in de koude periode of valt dat uiteindelijk wel mee? Daar is wellicht ook wat winst mee te halen (tenzij je echt in februari oid gaat :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:47

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Touchscreen en -40 zijn geen goede vrienden ;) Als je ook wil dat de accu nog een beetje mee gaat dan zou je de camera denk ik in moeten pakken met isolerend materiaal.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8