Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe router. Ik heb de afgelopen 1,5 jaar WiFi via de standaard Ziggo router gehad en beviel altijd prima. Netjes de 120mbit snelheid op de laptop, alles stabiel. Sinds 2 maanden echter continu storingen op de laptops en telefoons/Toon. Chrome geeft "DNS probe.." aan, internet valt continu weg. Al een monteur van Ziggo gehad en die constateert geen stoorzenders, nieuwe modem biedt ook geen soelaas helaas. Daarom op zoek naar een router die het allemaal wel aankan...
Ik zoek in ieder geval:
2.4 en 5.0 ghz
G, N en AC
Ik wil graag:
Probleemloos met WiFi verbinding kunnen maken en stabiel WiFi hebben.
De wifi ophangen aan de muur in de meterkast, maar een plankje maken is goed.
Ik hoef geen:
Eigen firmware erop. Ik koop het ding, stel de WiFi in en het werkt.
Energiezuinig apparaat
Klein apparaat
Wat is je budget?
Rond de 150 euro. Liever 50 euro meer uitgeven, dan 50 euro te weinig.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeuren. Ik ken D-Link van m'n ouders, maar zie voornamelijk Netgear en Asus staan in de lijstjes op de Pricewatch.
pricewatch: Netgear Nighthawk AC1900 Smart WiFi Router (R7000)
pricewatch: Asus RT-AC68U Zwart
pricewatch: Asus RT-AC87U Zwart
Ik sta open voor andere modellen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik woon in een appartement, geen verdiepingen. Modem/router staat in de meterkast in het midden van het huis. Geen bijzondere dingen. Woon in een wat grijze flat, dus weinig andere WiFi-verbindingen, ik zie er een stuk of 5 in de buurt en 5 wat verder weg.
Alles is draadloos, niets kan bedraad worden aangesloten.
4x laptop
2x telefoon (tot 15x op een feestje)
1x iPad
1x Samsung HD recorder
1x Samsung LCD tv
1x Toon op afstand
1x Sonos Play5
Alvast super bedankt voor jullie hulp, erg fijn als ik er zometeen eentje kan bestellen waar ik blij van wordt!
Ik zoek een nieuwe router. Ik heb de afgelopen 1,5 jaar WiFi via de standaard Ziggo router gehad en beviel altijd prima. Netjes de 120mbit snelheid op de laptop, alles stabiel. Sinds 2 maanden echter continu storingen op de laptops en telefoons/Toon. Chrome geeft "DNS probe.." aan, internet valt continu weg. Al een monteur van Ziggo gehad en die constateert geen stoorzenders, nieuwe modem biedt ook geen soelaas helaas. Daarom op zoek naar een router die het allemaal wel aankan...
Ik zoek in ieder geval:
2.4 en 5.0 ghz
G, N en AC
Ik wil graag:
Probleemloos met WiFi verbinding kunnen maken en stabiel WiFi hebben.
De wifi ophangen aan de muur in de meterkast, maar een plankje maken is goed.
Ik hoef geen:
Eigen firmware erop. Ik koop het ding, stel de WiFi in en het werkt.
Energiezuinig apparaat
Klein apparaat
Wat is je budget?
Rond de 150 euro. Liever 50 euro meer uitgeven, dan 50 euro te weinig.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeuren. Ik ken D-Link van m'n ouders, maar zie voornamelijk Netgear en Asus staan in de lijstjes op de Pricewatch.
pricewatch: Netgear Nighthawk AC1900 Smart WiFi Router (R7000)
pricewatch: Asus RT-AC68U Zwart
pricewatch: Asus RT-AC87U Zwart
Ik sta open voor andere modellen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik woon in een appartement, geen verdiepingen. Modem/router staat in de meterkast in het midden van het huis. Geen bijzondere dingen. Woon in een wat grijze flat, dus weinig andere WiFi-verbindingen, ik zie er een stuk of 5 in de buurt en 5 wat verder weg.
Alles is draadloos, niets kan bedraad worden aangesloten.
4x laptop
2x telefoon (tot 15x op een feestje)
1x iPad
1x Samsung HD recorder
1x Samsung LCD tv
1x Toon op afstand
1x Sonos Play5
Alvast super bedankt voor jullie hulp, erg fijn als ik er zometeen eentje kan bestellen waar ik blij van wordt!