Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een router?
Op dit moment gebruik ik een wifi extender. Echter ik wil hier vanaf. Ik wil 1 wifi router welke krachtig genoeg is om om overal in mijn huis goed ontvangst te hebben
Wat is je budget, ongeveer 200]
Merkvoorkeur is Aus.
Hoor goede dingen over Asus RT-AC87U, gebruiksgemak en kwailiteit
Ik woon in een huis waarvan alle vloeren en muren van beton zijn. De vloeren zijn iets van 30cm dik. Graag ik op de begane grond een goede wifi die door twee betonnen vloeren kan en ook snel is. Bestaat dat?
Ik zoek een router?
Op dit moment gebruik ik een wifi extender. Echter ik wil hier vanaf. Ik wil 1 wifi router welke krachtig genoeg is om om overal in mijn huis goed ontvangst te hebben
Wat is je budget, ongeveer 200]
Merkvoorkeur is Aus.
Hoor goede dingen over Asus RT-AC87U, gebruiksgemak en kwailiteit
Ik woon in een huis waarvan alle vloeren en muren van beton zijn. De vloeren zijn iets van 30cm dik. Graag ik op de begane grond een goede wifi die door twee betonnen vloeren kan en ook snel is. Bestaat dat?