ECCp client achter een proxy / firewall

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26707

Topicstarter
Heeft iemand de ECCp client achter een proxy draaiend? Het lukt mij niet om de puntjes door de client te laten posten.
Ik moet dus iedere keer de dplist naar een ander PC kopieren en vandaar uit flushen. :(

Ik hier ZoneAlarm Pro draaien en ProxyPlus. In heb in de Proxy.txt al allerlei poorten op de Proxy geprobeerd :'( (4480 for HTTP enz, en 1080 for SOCKS) maar het wil maar niet lukken! |:(

Iemand nog en idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Niet goed gelezen |:(

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
ik krijg het ook niet voor mekaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 11:15
Op woensdag 20 juni 2001 19:39 schreef The_Navigator het volgende:
Heeft iemand de ECCp client achter een proxy draaiend? Het lukt mij niet om de puntjes door de client te laten posten.
Ik moet dus iedere keer de dplist naar een ander PC kopieren en vandaar uit flushen. :(

Ik hier ZoneAlarm Pro draaien en ProxyPlus. In heb in de Proxy.txt al allerlei poorten op de Proxy geprobeerd :'( (4480 for HTTP enz, en 1080 for SOCKS) maar het wil maar niet lukken! |:(

Iemand nog en idee?
Het lukt mij hier af en toe...
Met winproxy, firewall uit, en maximum transparency deed ie t gisteren, en vanochtend niet meer... :?

Wat die gasten van ECCp zeggen is dat je de naam van je proxy in die proxy.txt moet zetten, gevolgd door een spatie en de poort (zou gewoon 80 moeten zijn, want hij flushed via html 'post' protocol..)

keep on trying, keep on }:O 'ing :)

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Op woensdag 20 juni 2001 20:42 schreef jeroon het volgende:

[..]

Wat die gasten van ECCp zeggen is dat je de naam van je proxy in die proxy.txt moet zetten, gevolgd door een spatie en de poort (zou gewoon 80 moeten zijn, want hij flushed via html 'post' protocol..)

keep on trying, keep on }:O 'ing :)
Ik heb het ff geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Zowel door poort 80 als door de proxy poort (6588 analogx proxy). Ook met ip adres van server geprobeerd en met naam maar nix...

Next idea please.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26707

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 20:42 schreef jeroon het volgende:
Werkt inderdaad niet! Ook dat soort dingen had ik geprobeerd :( IP-adres van de proxy, naam van de proxy, HTTP-poort, SOCKS-poort en alle mogelijke combinatie! Niets werkt! :?

Iemand anders nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 09:17
Met analogx proxy ipadres invullen en poort 6588, werkt bij mij thuis perfect. HEb nu sygate werkt ook perfect. Probeer het met kennisnet werkt ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_salvador
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-12-2023

el_salvador

njah das duidelijk

geen ordinaire kick maar vond het geen nieuwe topic waard:

ik wil op school een en andere gaan doen morgen, maar nou zitten we daar achter een firewall (130.161.30.1!!!!!!!!). van buitenaf kun je onze ip's (130.161.31.xxx) dus niet pingen oid. kan ik morgen gaan flushen op 30 compu;s tegelijk? heeft iemand hier ervaringen mee? hints? alle hulp is meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:49
Op donderdag 21 juni 2001 10:09 schreef PowerCow het volgende:
Met analogx proxy ipadres invullen en poort 6588, werkt bij mij thuis perfect. HEb nu sygate werkt ook perfect. Probeer het met kennisnet werkt ook perfect.
Dus ECCp109 draait over kennisnet :)
Dat bied mogelijkheden >:)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Ok, het is me eindelijk gelukt :)

De settings:
DP_SERVER_HOST=http://kow.qik.nl
DP_SERVER_URL=http://kow.qik.nl/cgi-bin/eccp.cgi
PROXY=192.168.0.1:4480

In plaats van die PROXY regel te gebruiken kun je ook in je proxy.txt hetvolgende zetten:
wisse 4480

Let er dus op dat in de ini de http:// dinges er voor staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

Morgen maar effe proberen op mijn werk

DPC Team ColdFusion

Pagina: 1