Advies gevraagd voor UHD TV met DTS ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterpc
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:19
Hallo beste mensen ,.

Ik zoek een UHD TV van 48 inch of groter tot en met 55 inch?
Een TV die behalve tv ook kan internet en dmv DLNA DTS muziek en beeld kan weergeven vanaf mijn nas ..

budget is zeker 1250 tot 1750 tenzij het echt het geld waard is , moet blijken?
zeker 1000 euro.

Iik wil het apparaat gebruiken als verlengstuk van mijn pc , maar dan in de woonkamer , films muziek foto's en internet
ik wil er vanalles mee doen , tv kijken wordt bijzaak , internetten , chatten , films kijken met DTS als het kan , muziek erbij . foto's kijken , dit alles via internet of via de NAS ds414 of een pc als grote harde schijven

Op het internet staat veel reviews , alleen als het aankomt op de combinatie DLNA ondersteuning en DTS werking , dan vang ik bot qua informatie?
De modellen van panasonic , de viera serie zijn wel aardig qua beoordelingen , behalve het ontbreken van DTS , ik heb een pro logic set die ik aan de tv wil aansluiten , deze heeft geen hdmi.

Graag tips en of bevindingen over wat kan en wat niet , ?

[ Voor 3% gewijzigd door Misterpc op 27-12-2015 15:21 ]

B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west

• goovy75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-08 20:15
Ben er zelf ook erg benieuwd naar.

De Panasonic vallen sowieso af. geen dts ook geen passthrough via hdmi of optical.

Ook is de vraag wil je LCD,LED of OLED.

Mijjn keuzes vallen tussen de LG 55EG910V Wit, LG 55EC930V Zilver, Zwart of Sony Bravia KD-55X9305C Zwart.

ik wil niet je topic kapen maar ik vind het ook belangrijk om via de tv en de nas af te spelen.
ik heb zelf nog de DS212j.

boven heb ik ook een tv staan een samsun ue32es5700. die speelt dus ook echt alles af met ondertitels maar geen hvec natuurlijk.

Dus anderen graag reageren want het advies in deze topic kan ik ook voor mezelf gebruiken.

In mijn geval is dat op 2 na belangrijkste of ik voor 4k, oled of full hd gaat.

• Misterpc
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:19
OF ik lcd LED of OLED wil is minder van belang ,

kwaliteit is beter dan nieuwe gadgets ...

wat ik wel van iemand heb vernomen is een sons dts draadloze speaker set , alleen die is nogal prijzig met zo'n 700 euro boven op een goede UHD tv van ongeveer 50 inch .

B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west