Ik zoek een?
Videokaart ter vervanging van mijn huidige EVGA 560 TI 2gb. Na ruim 3 jaar is mijn videokaart toe aan vervanging.
Wat is je budget?
Ik zou graag een maximum van 250 euro willen aanhouden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst ga ik weer voor een geforce van EVGA aangezien ik enorm veel plezier heb kunnen beleven aan de kaart die ik nu heb. Ik sta uiteraard wel open voor andere merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Case: Cooler Master CM690II Advanced
Moederbord: Asus P877-M Pro z77
Voeding: Be Quiet! Dark Pro P10 650W
Processor: Intel Core i5-3570K
RAM: 8 GB DDR3-1600 (Vengeance)
Ik gebruik mijn videokaart alleen voor spellen (CoD,BF,Witcher etc.), geen video editing etc. Ik zoek een videokaart die wederom 2/3 jaar mee kan gaan en tevens de nieuwe releases probleemloos aan kan (hoeft niet op ultra).
Videokaart ter vervanging van mijn huidige EVGA 560 TI 2gb. Na ruim 3 jaar is mijn videokaart toe aan vervanging.
Wat is je budget?
Ik zou graag een maximum van 250 euro willen aanhouden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst ga ik weer voor een geforce van EVGA aangezien ik enorm veel plezier heb kunnen beleven aan de kaart die ik nu heb. Ik sta uiteraard wel open voor andere merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Case: Cooler Master CM690II Advanced
Moederbord: Asus P877-M Pro z77
Voeding: Be Quiet! Dark Pro P10 650W
Processor: Intel Core i5-3570K
RAM: 8 GB DDR3-1600 (Vengeance)
Ik gebruik mijn videokaart alleen voor spellen (CoD,BF,Witcher etc.), geen video editing etc. Ik zoek een videokaart die wederom 2/3 jaar mee kan gaan en tevens de nieuwe releases probleemloos aan kan (hoeft niet op ultra).
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2015 15:09 . Reden: Knip Plak ]