Razer Chroma - Windows 7 - Stopt met werken na user switch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 19:44
Hi all,

Ik heb een razer chroma aangeschaft en sinds 2 dagen een extra gebruiker op mijn pc aangemaakt.

Wanneer ik nu van gebruiker wissel, stopt de muis ermee. Wanneer ik de muis in een andere usb slot stop, gaat windows opnieuw de drivers installeren en werkt de muis 2 seconden, daarna niet meer.

Na het restarten van de pc werkt de muis weer, tot ik overschakel naar een ander account.

Ik heb geprobeerd de instellingen aan te passen waardoor Windows niet meer de usb poorten uitschakelt voor stroom besparing.

Hibernation is ook uitgeschakeld.

ik heb de usb selective suspend ook uitgeschakeld (advanced power options), geen van de probeersels werken.

Iemand hier een idee ? Ben bang dat ik anders weer naar 1 gebruiker moet schakelen en de 2e gebruiker maar verwijder.

[edit]

Net even gechecked, het probleem schotelt zichzelf ook voor wanneer ik alleen uitlog en probeer opnieuw in te loggen.

[ Voor 7% gewijzigd door MarcHeijerman op 27-12-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 19:44
Niemand een ideetje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-07 07:39
Doet het probleem zich ook voor met de vorige muis?
Doet het probleem zich ook voor als je de nieuwe muis op een andere pc aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Misschien de CD/drivers/software die bij de muis hoort ook eens installeren via het 2e account? Niet dat dit zou horen, maar wellicht een optie.