Laat ik allereerst even voorop stellen dat deze Pc voor mijn broertje is, hij zal hier eigenlijk alleen mee gaan gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals uit de inleiding blijkt: eigenlijk alleen gamen. Hij studeert nog, maar daarvoor zal hij zijn laptop gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer wat we nu bij elkaar gezocht hebben. Als het ergens echt goedkoper kan dan horen we dat graag! Maar ik geloof dat we het meeste zo wel hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles wat hij nodig heeft aan randapparatuur zit er bij in (alleen monitor).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De lijst zoals we hem samengesteld hebben. Hij heeft er nagenoeg geen verstand van, maar ik des te meer. Dit is wat we nodig zullen hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
N.v.t.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat we hebben in deze lijst voldoet aan zijn wensen. Een krachtige game-pc die niet overdreven krachtig is, maar waarmee hij met de GTX970 de nieuwste games op mooie instellingen kan spelen. En het systeem kan zo natuurlijk nog een mooi tijdje mee!
Ga je overklokken?
Nee. Vandaar de non-K versie van de processor en het B150 moederbord.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie met mij nog even kritisch mee kunnen kijken naar dit systeem, zijn er dingen die ik over het hoofd heb gezien en die nog wel van belang zijn? Kan iets beter anders of moet het anders? Kom maar op met die laatste tips/adviezen
.
Oh, voordat ik het vergeet: een kast die wat goedkoper is, maar er nog steeds strak uit ziet (zoals deze) en waarbij ook de kabels in ieder geval een beetje netjes weg gewerkt kunnen worden mag je zeker als tip aandragen
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals uit de inleiding blijkt: eigenlijk alleen gamen. Hij studeert nog, maar daarvoor zal hij zijn laptop gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer wat we nu bij elkaar gezocht hebben. Als het ergens echt goedkoper kan dan horen we dat graag! Maar ik geloof dat we het meeste zo wel hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles wat hij nodig heeft aan randapparatuur zit er bij in (alleen monitor).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De lijst zoals we hem samengesteld hebben. Hij heeft er nagenoeg geen verstand van, maar ik des te meer. Dit is wat we nodig zullen hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
N.v.t.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat we hebben in deze lijst voldoet aan zijn wensen. Een krachtige game-pc die niet overdreven krachtig is, maar waarmee hij met de GTX970 de nieuwste games op mooie instellingen kan spelen. En het systeem kan zo natuurlijk nog een mooi tijdje mee!
Ga je overklokken?
Nee. Vandaar de non-K versie van de processor en het B150 moederbord.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie met mij nog even kritisch mee kunnen kijken naar dit systeem, zijn er dingen die ik over het hoofd heb gezien en die nog wel van belang zijn? Kan iets beter anders of moet het anders? Kom maar op met die laatste tips/adviezen
Oh, voordat ik het vergeet: een kast die wat goedkoper is, maar er nog steeds strak uit ziet (zoals deze) en waarbij ook de kabels in ieder geval een beetje netjes weg gewerkt kunnen worden mag je zeker als tip aandragen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 212,80 | € 212,80 |
| 1 | Asus B150 PRO GAMING D3 | € 109,80 | € 109,80 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 359,90 | € 359,90 |
| 1 | WD Blue WD5000AAKX, 500GB | € 45,25 | € 45,25 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Blauw | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | BenQ GW2470H Zwart | € 148,90 | € 148,90 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/16 | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Corsair CS450M | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 76,- | € 76,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.202,45 | |
[ Voor 3% gewijzigd door Vickiieee op 27-12-2015 14:24 ]
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!