Beste,
Ik maak even een topic aan omdat ik vragen heb over de desktop die ik wil kopen. De voornamelijke vraag:
Werken alle componenten goed samen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil games spelen en andere dingen voor school en dergelijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs weet ik niet precies, ik schat rond de 1000 misschien ook nog een beetje meer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zijn zorgen voor later, voorlopig heb ik deze niet nodig. Wel heb ik een vraag, kan ik bij de behuizing ergens een LAN kabel in doen? Want ik zie nergens zo'n USB, zijn er ook genoeg USB insteken, of moeten er meer zijn?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik nodig heb staat in mijn wenslijst onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur zolang het maar goede kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Games spelen op medium rond de 40 fps lijkt me wel genoeg.
Ga je overklokken?
Nee, is te gevaarlijk naar mijn mening. Ik heb geen koeling.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht van jullie mij te vertellen of alle componenten die in mijn wenslijst staan goed met elkaar samenwerken. En heb ik nog beugels nodig of andere dingen waarmee spullen moeten worden geïnstalleerd? Ik monteer bij azerty.nl dus misschien kunnen jullie daar meer informatie over terugvinden.
Daarnaast heb ik niet echt advies nodig voor andere componenten, maar is wel altijd welkom! Ik hoop van jullie veel bij te leren. De prijs is nu 992 omdat ik ook nog betaal voor montage en DVD drive-in.
Alvast bedankt!
Gilles
Ik maak even een topic aan omdat ik vragen heb over de desktop die ik wil kopen. De voornamelijke vraag:
Werken alle componenten goed samen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil games spelen en andere dingen voor school en dergelijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs weet ik niet precies, ik schat rond de 1000 misschien ook nog een beetje meer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zijn zorgen voor later, voorlopig heb ik deze niet nodig. Wel heb ik een vraag, kan ik bij de behuizing ergens een LAN kabel in doen? Want ik zie nergens zo'n USB, zijn er ook genoeg USB insteken, of moeten er meer zijn?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik nodig heb staat in mijn wenslijst onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur zolang het maar goede kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Games spelen op medium rond de 40 fps lijkt me wel genoeg.
Ga je overklokken?
Nee, is te gevaarlijk naar mijn mening. Ik heb geen koeling.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht van jullie mij te vertellen of alle componenten die in mijn wenslijst staan goed met elkaar samenwerken. En heb ik nog beugels nodig of andere dingen waarmee spullen moeten worden geïnstalleerd? Ik monteer bij azerty.nl dus misschien kunnen jullie daar meer informatie over terugvinden.
Daarnaast heb ik niet echt advies nodig voor andere componenten, maar is wel altijd welkom! Ik hoop van jullie veel bij te leren. De prijs is nu 992 omdat ik ook nog betaal voor montage en DVD drive-in.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,75 | € 184,75 |
| 1 | MSI B85-G43 | € 77,60 | € 77,60 |
| 1 | MSI GTX 960 GAMING 4G LE | € 238,79 | € 238,79 |
| 1 | WD Green WD10EZRX | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64bit | € 84,98 | € 84,98 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 39,80 | € 39,80 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 66,50 | € 66,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 835,92 | |
Alvast bedankt!