Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56
Ik heb hier een laptop met een apart probleem. De toetsen worden pas geregistreerd als ze een volle seconde ingedrukt worden. Het is geen lag dat ze pas na een seconde verschijnen, maar je moet ze echt zo lang ingedrukt houden. Met de muis reageert hij wel overal redelijk vlot op (al is het nog steeds geen snelheidsmonster). Het rare is, dat dit pas gebeurt zodra je bent ingelogd bij Windows. Het wachtwoord invullen kan wel gewoon normaal. De laptop draait Windows 10 en is al helemaal gereset met de Windows tool (als in: op het bureaublad staat alleen nog de prullenbak). Wat zou ik nog kunnen doen om dit probleem op te lossen? Ik zou ook echt niet meer weten waar ik het moet zoeken. Misschien nog een belangrijk detail: hij is origineel met Windows 8 geleverd. Ik heb hier geen los toetsenbord liggen om te testen of hij daarmee wel normaal werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Krentenbol op 27-12-2015 13:33 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56
Fitlertoetsen stond aan. Altijd fijn, van die mensen die zomaar wat inrammen en dan naar je toe komen rennen met "Het werkt niiieeeet :'( !!1!" Goed, problem solved :+

https://support.microsoft.com/en-us/kb/894040

How to autobeun: Like, comment en subscribe!