Beste ADSL-provider???

Pagina: 1
Acties:

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 20:18

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Hallo allemaal,

Het duurt nog een maandje of twee, maar dan hebben ook wij hier in Veenendaal ADSL (of Mxstream zo u wilt...). Nu ben ik al een beetje aan het kijken welke provider ik zou moeten kiezen. Qua prijs verschillen ze niet zo veel (zo rond de 90 à 100 piek voor een basis-abo). Dus wordt het kijken naar de kwaliteit. Dingen die voor mij belangrijk zijn zijn 1. SNELHEID en 2. STABILITEIT. Zijn hier mensen met ervaringen? Please, laat ze me weten!!!

Bvd voor jullie replies!

Hallers

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
O ja, noog een vraagje, wat verstaan die gasten onder een Fair Use Policy? Ik vind 10 Gig in de maand vrij Fair, maar ik vrees dat die gasten er anders over denken...

Please tell me I'm wrong...:)

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb FAST-ADSL van xs4all.
Bevalt me prima, duidelijke facturen, komen ook op een constant tijdstip. Weinig storingen.
Helpdesk kan ik je niks over vertellen heb ik nog nooit gebeld namelijk.
Wel hebben ze online een hele duidelijke handleiding om de hele handel te configureren voor verschillende OS-en.

• leuf
  • Niet online
Met betrekking tot de FUP: nog nooit wat gehoord van xs4all. Ik denk dat ik rond de 10 gig zit per maand. Heb het nu ongeveer een half jaartje.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ADSL van XS4All hier, basic abbo. Zo stabiel als het maar kan (omgeving utrecht wil dat zeggen), ik heb maar eens een keertje gehad dat ie er een kwartiertje uitlag. Verder ben ik 24/7 online. Ook snelheid zit eigenlijk altijd tegen de 50/55 k/sec, dit hangt natuurlijk wel af van de snelheid van servers waar je van download enzo.

FUP ook nog nooit iets van gehoord, de ene maand down ik meer dan de andere...

Ik ben er zeer tevreden over, nooit spijt van gehad in ieder geval.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Zoals je hier kunt zien kiezen de meesten voor XS4ALL of Planet.

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Same here. XS4all is erg goed.

Vooral www.xs4all.nl (niet de mooiste site) is erg goed en heb er veel aan gehad.
Het aanbod van de provider is ook groot, je hebt bv een homepage van 50mb die bijna alles ondersteund: asp, php, myscl! Leuk om mee te rotzooien!
Verder heb ik hier pas 2 dagen adsl dus kan weinig over stabiliteit zeggen. Tot nu toe nog geen problemen gehad. ;)
Helpdesk is ook goed, ik kon namelijk m'n login en pass eerder krijgen omdat ik de broef nog niet had gehad en het Mxstream pakket van KPN wel. *D

XS4all >:)

Denk wel ff goed na of je USB of UTP neemt!!!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Kheb Xs4ll en download gemiddeld 3GB per 24 uur (denk ik, ik heb niet uitgerekend hoeveel 57kB/s constant nou binnentrekt) en nooit klachten gehad van xs :)

Het mooiste is natuurlijk wel de toegang tot newszilla, een van swerelds grootste newsservers >:) (nadeel, je geeft teveel uit aan cds)

Maar tja... er zijn wel regelmatig storingen, maar of het aan Xs of KPN ligt, weet ik niet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
Hmm, wat is dan het wezenlijke verschil tussen UTP en USB? Zorgt de USB-poort voor een zwakke schakel o.i.d?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Staat letterlijk in de FAQ, die je nog nooit gelezen hebt volgens mij.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 17-08 19:54
Is het niet wat om als Tweakers.net een officiele stelling in te nemen van "Die provider vinden wij het beste"

Dan gaat iedereen daar heen! en dan kunnen de tweakers onderling lekker snel bestanden uitwisselen ( is ook een soort wereldje )
Hele FUP gaat dan nergens over omdat het gewoon het interne netwerk betreft?!

American Express vraagbaak

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 21:11 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Is het niet wat om als Tweakers.net een officiele stelling in te nemen van "Die provider vinden wij het beste"
Niemand leest die stelling blijkbaar, want het staat netjes in de FAQ (ja, XS4ALL of Planet, maar goed dat leest ook al niemand).
Dan gaat iedereen daar heen! en dan kunnen de tweakers onderling lekker snel bestanden uitwisselen ( is ook een soort wereldje )
Hele FUP gaat dan nergens over omdat het gewoon het interne netwerk betreft?!
Nope, KPN laat haar klanten (de ISP's dus) ook betalen voor het dataverkeer op het mxstream netwerk; het kost dus nog steeds geld, alleen waarschijnlijk iets minder...

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik bevestig het nog maar eens, XS4ALL is erg goed

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Hier hebben we ADSL van HccNet nou ik ben er best over tevreden hoor ± 50 kb per sec. Vindt wel relaxt hoor dat adsl. Maar ik hoor altijd dat X4all ook goed is dus het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

Edit: is trouwens 92,nog wat pre maand en dan 75,- ComputerTotaal
Pagina: 1