Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies gevraagd voor aanschaf laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen? - Het reguliere internet/downloaden/spotify/office gebruik. Daarnaast wil ik er een beetje op kunnen gamen, ik speel vooral WoW.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Windows 10 of 8.1
WoW word veel gespeeld, absolute eis dat deze vlekkeloos loopt op hoge/ultra settings

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Eigenlijk rond de 700, ik had zelf een model gevonden voor 850 die me perfect leek, dan wil ik best wat meer betalen, kan iemand me vertellen of dit voldoet?
http://www.mediamarkt.nl/...555lj-dm890t-1403954.html

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Niet veel, 15,6 inch model is wat ik wil

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren[
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

De asus modellen vind ik erg mooi, de hardware die erin zit lijkt me goed en ik heb er goede ervaring mee

Ik hoop dat jullie me iets kunnen vertellen over de asus die ik stuurde of misschien andere goede suggesties hebben! Een ssd heeft wel de voorkeur, de laptop moet lekker snel en soepel werken. Is een i5 5200u en de 920m gpu krachtig genoeg voor bvb WoW op max settings?

Alvast heel erg bedankt!