egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.
Waar zit die op?
Op me v3 heb ik gewoon heatsink eraf gerukt en wat over bleef eraf gewreven en de kleine beetjes nog met schuursponje en beetje water eraf gehaald
Wel goed drogen he :-)
Op me v3 heb ik gewoon heatsink eraf gerukt en wat over bleef eraf gewreven en de kleine beetjes nog met schuursponje en beetje water eraf gehaald
Wel goed drogen he :-)
Die sticker die jij bedoelt dat zal wel een thermal pad zijn. Ik heb bij mijn boxed Intel coolers gewoon met water en zeep er af gehaald. Flink wrijven en desnoods een mes of schroevendraaier gebruiken. Het spul gaat uiteindelijk vanzelf af.
Als het warm is krijg je het er makkelijk vanaf, dus ff het koelblok met een fohn warm maken.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Hmm is overbodig lijkt me ik kreeg het er redelijk makkelijk af met water/zeep
sorry ik was niet duidelijk, er is een stuk
thermalpad op de processor achtergebleven.
thermalpad op de processor achtergebleven.
egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.
Verwijderd
Wegschuren met zeer fijn schuurpapier. Even doorschuren als de paste is verdwenen, coolprut erop, koeler erop.
Niet te enthusiast doorschuren, want dan sloop je de cpu
Niet te enthusiast doorschuren, want dan sloop je de cpu
Ik heb gewoon een doekje met wasbezine gebruikt, je wil natuurlijk niet je koeler bekrassen want dan koelt ie helemaal bagger.
Pagina: 1