• daanh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-07 13:49
Hoi,

Mijn vriendin heeft een Kurio Smart gekocht, in feite gewoon een Windows tablet met speciale kindersoftware. Al vrij snel wilde het tablet upgraden naar Windows 10 (vanaf Windows 8.1). Dat heb ik maar gedaan, maar daarna werkten een aantal Kurio-dingen niet meer. Na een system-restore blijft echter Windows 10 er op staan, nu zelfs met de rotatievergrendeling aan en geen optie om deze uit te zetten...

Kurio zelf geeft aan dat ik hem moet opstarten met de volume-down knop ingedrukt. Volgens hun krijg je dan de optie om de fabrieksinstellingen terug te zetten.

Helaas kom ik dan in een scherm dat meldt 'recovery-your pc needs to be repaired. A required device isn't connected or can't be accesed. Error code 0xc000000f. Press the windows key for UEFI firmware settings. '

Het tablet reageert niet op de windows toets. Het touchscreen doet het ook niet. Heeft iemand een suggestie?

Ze heeft hem gekocht bij Intertoys (sorry...) en daar doen ze moeilijk omdat we volgens hun niet hadden moeten upgraden naar win10. Ja, echt...

Heel erg bedankt voor jullie hulp! Daan

Verwijderd

Stuur je bericht naar kuriosupportBNL@kurioworld.com met je NAW
gegevens en telefoonnummer, dan kan Kurio zelf je verder helpen.

• daanh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-07 13:49
Ga ik morgen doen. Maar zelf kan ik niks proberen?