Ik verlies zo af en toe de verbinding met internet tot groot verdriet van mn zoon
die geen enkele FIFA 16 spel kan afronden.
Dit heb ik nu weer even opgelost door de netwerkkabel weer op de UPC (Ziggo) router aan te sluiten.
Ik heb de Linksys dual band AC router als volgt aangesloten, handleiding linksys gevolgd,
- vanuit UPC Router lan poort op WAN poort Linksys
- UPC heeft IP adres 192.168.0.1
- Linksys heeft adres 192.168.1.1
- verbindingstype is automatische configuratie DHCP
- domeinnaam arnhem.chello.nl
- MTU automatisch
-
Alles lijkt goed te werken, de linksys smartwifi app werkt prima.
Ik weet dat de lan-wan connectie wordt afgeraden maar zo kan ik wel alle functies van de router gebruiken.
Wat kan een oplossing zijn? Bridge mode aanzetten? DHCP uitzetten op UPC router?
Daar ben ik een beetje huiverig voor omdat als het dan niet goed werkt ik niet weet of ik alles weer terug kan zetten.
die geen enkele FIFA 16 spel kan afronden.
Dit heb ik nu weer even opgelost door de netwerkkabel weer op de UPC (Ziggo) router aan te sluiten.
Ik heb de Linksys dual band AC router als volgt aangesloten, handleiding linksys gevolgd,
- vanuit UPC Router lan poort op WAN poort Linksys
- UPC heeft IP adres 192.168.0.1
- Linksys heeft adres 192.168.1.1
- verbindingstype is automatische configuratie DHCP
- domeinnaam arnhem.chello.nl
- MTU automatisch
-
Alles lijkt goed te werken, de linksys smartwifi app werkt prima.
Ik weet dat de lan-wan connectie wordt afgeraden maar zo kan ik wel alle functies van de router gebruiken.
Wat kan een oplossing zijn? Bridge mode aanzetten? DHCP uitzetten op UPC router?
Daar ben ik een beetje huiverig voor omdat als het dan niet goed werkt ik niet weet of ik alles weer terug kan zetten.