Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Beste mensen,

Ik doe even een beroep op de community omdat ik er zelf niet uit kom.

Graag zou ik mijn grote digitale muziekverzameling die op mijn NAS staat, als ik thuis ben selectief op mijn Android telefoon afspelen. Mijn verzameling is helemaal getagged maar veel te groot om naar mijn telefoon te kopieren.

Vanaf mijn telefoon kan ik gewoon mijn NAS benaderen en bijvoorbeeld een liedje wat op mijn NAS staat afspelen.

Wat ik wil is een tiental playlists op mijn telefoon maken waarmee ik liedjes uit mijn netwerkmap (en honderden submappen) kan selecteren om later af te spelen.
Voorbeeld: ik zou graag een playlist genereren van alle niet-nederlandstalige songs tussen 1970 en 1979 welke selectie moet op basis van de tag "jaar" en "genre" want de liedjes staan fysiek over over honderden mappen verspreid.

Welke app(s) kan ik daarvoor het beste gebruiken? Heb dat namelijk nog niet gevonden in de players die ik tot nu toe onder Android heb gebruikt.

Beste antwoord (via nokiaan958GB op 06-01-2016 21:19)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:36
DS Audio al geprobeerd?
Op zowel nas als telefoon te installeren.

Alle reacties

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Om wat voor NAS hebben we het hier (merk & type)? Niet dat ik het antwoord heb maar het lijkt me wel relevant.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• nokiaan958GB
  • Niet online
Het gaat om een Synology DS414.

• nokiaan958GB
  • Niet online
O ja, mijn smartphone is een Oneplus One met Android 5.1.1

Mocht je een App hebben ontdekt die benadert hetgeen ik bovenaan beschreven heb, hou ik mij van harte aanbevolen.

Acties:
  • Beste antwoord

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:36
DS Audio al geprobeerd?
Op zowel nas als telefoon te installeren.

• nokiaan958GB
  • Niet online
Dat is een goeie tip.
Heb DS Audio al op beide geinstalleerd.

Nu nog even uitvogelen hoe ik op de NAS aangemaakte (intelligente) afspeellijsten in DS Audio op mijn telefoon kan kiezen..................

edit:
Het is nu helemaal operationeel.
Het probleem was dat ik op de smartphone als zelfde gebruiker moet inloggen als de gebruiker die op de PC de playlists heeft gemaakt 8)
Enige beperking is dat in mijn playlist zomaar een paar duizend nummers kunnen staan terwijl DS Audio "maar" 1024 kan onthouden }:O
Werkt nu als een zonnetje.

[ Voor 45% gewijzigd door nokiaan958GB op 06-01-2016 21:23 ]

Pagina: 1