Videokaart slot vraag

Pagina: 1
Acties:

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-02 23:37
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
2e hands videokaart

Wat is je budget?
50 a 60

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zag dat de 6950 en 6970 een prima bang for buck zijn.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[table width=100% border=1 bordercolor=#dcdcdc fontsize=12 cellpadding=4]
[tr]
[td bgcolor=#ededed align=center]#[/td]
[td bgcolor=#ededed]Product[/td]
[td bgcolor=#ededed]Prijs[/td]
[td bgcolor=#ededed]Subtotaal[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td]
[td bgcolor=#fafafa]Asus H110I-PLUS D3[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 74,80[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 74,80[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#fafafa]Thermaltake Core V1 Zwart[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 42,64[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 42,64[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#fafafa]Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 35,95[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 35,95[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#fafafa]be quiet! System Power 7 300W[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 32,95[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 32,95[/td]
[/tr]
[tr]
[td bgcolor=#ededed colspan=2]Bekijk collectie
Importeer producten[/td]
[td bgcolor=#ededed]Totaal[/td]
[td bgcolor=#ededed]€ 186,34[/td]
[/tr]
[/table]

Hier zou die in moeten passen, ik zag dat hij niet langer moet zijn dan 285 ivm itx kast. Alleen wat is de isssue met 1 slot en 2 slots? Gaat een videokaart waar bij staat 2 slots wel of niet in zo'n kast?

Ik snap dat de mobo zegt er is maar 1 slot dus er past maar 1 videokaart in alleen ik vraag me dus af of het wel zou kunnen passen met een "2" slot kaart.

Hoop dat ik een beetje duidelijk ben en sta open voor suggesties.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:03

InFamous

excommunicado

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000864823.jpeg

In deze afbeelding zie ik gewoon een tweeslots kaart zitten dus dat past wel.

Je moederbord heeft de PCI-E aansluiting als eerste zitten dus dat gaat helemaal goed komen als combinatie.

Formerly known as Ragdoll

Verwijderd

Je voeding heeft niet de benodigde aansluitingen! Je hebt minimaal een pricewatch: be quiet! System Power 7 400W nodig.
Je kunt beter kijken voor een HD7790 of R7 260X, kosten gebruikt hetzelfde, verbruiken minder en zijn stiller. Ook voor deze heb je een andere voeding nodig. Minimaal een pricewatch: be quiet! System Power 7 350W

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2015 01:00 ]

• Headblast
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 00:58:
Je voeding heeft niet de benodigde aansluitingen! Je hebt minimaal een pricewatch: be quiet! System Power 7 400W nodig.
Je kunt beter kijken voor een HD7790 of R7 260X, kosten gebruikt hetzelfde, verbruiken minder en zijn stiller. Ook voor deze heb je een andere voeding nodig. Minimaal een pricewatch: be quiet! System Power 7 350W
Oh dat is balen. Gelijk even Azerty mailen dan. Jij zegt dat die 400 watt voldoende zou moeten zijn? Ik gooi er een SSD en misschien nog een 1TB HDD erin. Zou dat dan moeten lukken?

Tevens bedankt voor jullie reacties!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 00:58:
Headblast schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:23:
[...]

Oh dat is balen. Gelijk even Azerty mailen dan. Jij zegt dat die 400 watt voldoende zou moeten zijn? Ik gooi er een SSD en misschien nog een 1TB HDD erin. Zou dat dan moeten lukken?

Tevens bedankt voor jullie reacties!
Voor een moderne PC gebaseerd op Haswell of nieuwer (dus ook Broadwell en Skylake) wil je liever een moderne voeding met ondersteuning voor de C6 en C7 power states van deze CPU series. De be quiet! System Power 7 heeft hier geen ondersteuning voor, wat voor problemen kan zorgen tijdens C6 of C7 standby van de PC.

Cooler Master G450M is bijvoorbeeld een goedkope voeding welke dit wel ondersteund en ook twee PEG connectors heeft.

Wat wil je trouwens met de videokaart doen? Een HD6950 en HD6970 is namelijk al redelijk oud.

Verwijderd

Azerty heeft ook de https://azerty.nl/8-1073-...0-volt-400-watt-bulk.html. Dat is de opvolger van de System Power 7 400w. 400w is genoeg.e

Verwijderd

Van de System Power 8 is alleen nog niks bekend, dus het is afwachten of het wat is.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Je kunt eventueel ook gaan voor een 750ti, die is ongeveer net zo snel als de 6950.
Is in aanschaf wat duurder maar je hoeft dan geen nieuwe voeding.

• Headblast
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:30:
[...]

[...]

Voor een moderne PC gebaseerd op Haswell of nieuwer (dus ook Broadwell en Skylake) wil je liever een moderne voeding met ondersteuning voor de C6 en C7 power states van deze CPU series. De be quiet! System Power 7 heeft hier geen ondersteuning voor, wat voor problemen kan zorgen tijdens C6 of C7 standby van de PC.

Cooler Master G450M is bijvoorbeeld een goedkope voeding welke dit wel ondersteund en ook twee PEG connectors heeft.

Wat wil je trouwens met de videokaart doen? Een HD6950 en HD6970 is namelijk al redelijk oud.
Dank je wel voor je input, zou die G450 dan ook in die ITX kast passen? Ik wil de mogelijkheid hebben om misschien later idd een videokaart erin te zetten (2-3 maandjes) die oude games gewoon nog prima kan draaien zonder gezeur. Games zoals Fallout 4 etc speel ik op de PS4 maar een potje civilization 5 BV zou wel chill zijn.

Verwijderd

Headblast schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:24:
[...]

Dank je wel voor je input, zou die G450 dan ook in die ITX kast passen?
Ja geen probleem, in die behuizing passen zelfs vrij grote voedingen van 200mm lengte, terwijl de G450M een kleine voeding is van maar 140mm lengte.
Ik wil de mogelijkheid hebben om misschien later idd een videokaart erin te zetten (2-3 maandjes) die oude games gewoon nog prima kan draaien zonder gezeur. Games zoals Fallout 4 etc speel ik op de PS4 maar een potje civilization 5 BV zou wel chill zijn.
Ja oude games mag geen probleem zijn voor zo'n videokaart, moderne games zoals Fallout 4 wordt wel heel erg krap of zelfs onmogelijk.

• Headblast
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:38:
[...]

Ja geen probleem, in die behuizing passen zelfs vrij grote voedingen van 200mm lengte, terwijl de G450M een kleine voeding is van maar 140mm lengte.

[...]

Ja oude games mag geen probleem zijn voor zo'n videokaart, moderne games zoals Fallout 4 wordt wel heel erg krap of zelfs onmogelijk.
Super! bedankt voor jullie hulp jongens. Ik ga Azerty even snel mailen en vragen of ze de bestelling kunnen aanpassen.

Nu nog even kijken welke videokaart dan prima zou zijn. Het is en blijft maar een HTPC ;)

Edit: Ik zou dus eigenlijk vanaf de 7xxx series moeten kijken en bij geforce vanaf de R6 series? Die zouden allemaal Civilization 5 op hoog kunnen draaien?

[ Voor 11% gewijzigd door Headblast op 27-12-2015 15:32 ]

Pagina: 1