Toon posts:

Game bureaustoel

Pagina: 1
Acties:
  • 2.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vraag is of mensen nog een vette betaalbare game bureaustoel weten.

Eisen:
Racer model(het liefst niet te breed)
Onder de 150 euro
Met onderstel
Zonder ingebouwde audio systeem
Degelijke kwaliteit

Ik wil het liefst zwart leer maar dat is geen must. Ik game aardig wat en kijk soms dus ook streams. Vaak bij e-sports zie je gamers op van die vette game stoelen zitten en dat lijkt mij ook wel wat. Bekend merk is ook niet belangrijk.

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er zijn al meerdere (vele) topics met vergelijkbare vragen. Wat heb je zelf al gevonden?

Voor 150 euro zal je niet veel "vets" gaan vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 27-12-2015 00:03 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:48
Zoiets zal het dichtst in de buurt komen: http://www.leenbakker.nl/...eaustoel-monza-zwart-rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:28
|:(

Koop dan een fatsoenlijke tweedehands, eventueel refurbished, kantoor stoel van Ahrends.

Ik zie ze zelfs geregeld bij de kringloop opduiken. Dan zit je tenminste fatsoenlijk achter je scherm, en het is meer bang for buck.

[ Voor 56% gewijzigd door Flozem op 27-12-2015 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Is dat nou weer nodig? Omdat iemand anders wat anders zoekt dan wat jouw voorkeur heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Langs de sloop gaan daar een leuke sportstoel uitzoeken en daar een frame voor maken.
Lees dit eens : Zelf een race rig bouwen

[ Voor 27% gewijzigd door Read op 27-12-2015 11:11 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Ik zou ook aanraden een gebruikte kantoor stoel te halen.
Die meuk die je nieuw voor 150 euro koopt is altijd rotzooi.
Als het geen verstelbare armleuning of rug heeft zou ik er niet naar kijken.

Goedkoop is duurkoop, vooral als het om jouw lichaam gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 27-12-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Sissors schreef op zondag 27 december 2015 @ 10:59:
[...]

Is dat nou weer nodig? Omdat iemand anders wat anders zoekt dan wat jouw voorkeur heeft?
Race stoelen moet je in een race auto doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:30
nFo schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:45:
[...]

lekker kort door de bocht...
als het lekker zit? laat hem toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 15:15

Neus

www.zenaconsult.com

[...]

Nee, racen moet je in een race auto doen, niet achter de computer. Duh. |:(

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
[...]

http://www.dxracer-europe.com/ heeft best fijne stoelen, maar dat valt meteen buiten het budget van de TS.
voor 150 euro moet je iig geen "racing" chair halen, dan heb je van die chinese knock-offs die niet verstelbaar zijn en waarop je met je kont het hout al voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:27
Ik zou er idd wat meer budget voor uittrekken. Ik ga binnenkort bij needforseat.de de maxnomic office versie bestellen.
Is bijna 400 euro incl. Bestellen, maar iedereen zegt tegen me dat dat bedrag nog wel mee valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Neus schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:50:
[...]

Nee, racen moet je in een race auto doen, niet achter de computer. Duh. |:(
Koop ook gelijk race stoelen voor in de tuin met bijpassende race tafel. :P

Zo'n Ahrend 230 zit veel beter.

[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 27-12-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ik heb 2 maanden een DX Racer stoel gehad en daarna weer verkocht omdat deze niet laag genoeg kon (mijn bureau is niet zo hoog). Heb nu een Girsberger en dat zit tevens veel fijner.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:17

GforceNL

Out of memory....

Zit al een paar maandjes op een DX racer, prima stoel!

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad je echt aan om naar een NEEDforSEAT of DX Racer stoel te kijken. Deze liggen misschien wat hoger in prijs dan je budget, maar ze gaan i) langer mee en ii) bieden ze meer comfort. Zelf heb ik zowel op kantoor als thuis een NEEDforSEAT en onze spelers van AT Gaming gebruiken ze ook. Ze zijn allemaal zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Zo'n DX Racer is hier ook. Kost ff wat maar dan heb je ook wat.

Daar ga je echt geen spijt van krijgen.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
Heb zelf alweer 1.5 jaar 2 DXracers in huis staan, prima stoelen en zitten perfect. Verschillende modellen voor verschillende lengtes. Investeren in een goede bureaustoel is erg handig imo.

http://www.needforseat.com/ of http://www.dxracer-europe.com/
Eventueel zou http://akracingeurope.eu/ ook nog kunnen, maar je bent toch al snel €250 kwijt, maarja dan heb je wel gelijk een goede aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickk
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-06 14:33
Ik heb ongeveer een jaar geleden een bureaustoel besteld bij http://www.bureaustoel24.nl
De stoel die ik besteld heb komt oorspronkelijk van hjhoffice en is nog in perfecte staat zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:28
Sissors schreef op zondag 27 december 2015 @ 10:59:
[...]

Ik heb nergens gezegd dat ik tegen "gamer" stoelen ben. Overigens vind ik het wel een overbodige en overpriced niche. Maar ieder zijn ding.

Maar om nu form-over-function Leenbakker meuk aan te bevelen... Beveel dan iets fatsoenlijks aan voor dat budget.

[ Voor 11% gewijzigd door Flozem op 27-12-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
@Flozem, ik ging ervanuit dat het richting de TS bedoelt was, het is al beter als het enkel richting degene erboven, maar dan nog steeds, zie ook hieronder:
unfor schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:40:
Ik zou ook aanraden een gebruikte kantoor stoel te halen.
Die meuk die je nieuw voor 150 euro koopt is altijd rotzooi.
Als het geen verstelbare armleuning of rug heeft zou ik er niet naar kijken.

Goedkoop is duurkoop, vooral als het om jouw lichaam gaat.
Onzin natuurlijk. Ja ik weet dat dat bij Tweakers overal terugkomt, of het nu een stoel, een bril, een PSU of een bureau is, daar moet je echt niet op bezuinigen. Mijn huidige stoel is al weer een aantal jaren oud, dus ik weet niet precies hoeveel ik eraan had uitgegeven, maar uit mijn hoofd was mijn budget <200 euro, en heb ik er eentje van 80 of 90 euro ofzo gekocht. Waarom? Omdat ik die het beste vond zitten. Ook tov sommige stoelen die 500 euro waren. En als ik moet kiezen tussen deze stoel, en degene op mijn werk die waarschijnlijk 5x zoveel kost, dan zou ik elke keer voor deze stoel gaan.

Een stoel op je werk moet voor iedereen redelijk kunnen zitten. Maar als je voor jezelf een stoel kiest, hoeft die enkel voor jou goed te zitten. En dan is het natuurlijk lastig als je online besteld. Zelf was ik naar een Office Centre gegaan en ben gewoon op een hele hoop gaan zitten.

En guess what, die rotzooi van 80 euro waar ik dus op zit heeft gewoon verstelbare armleuningen en rugsteun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Marcus van de Ikea is best Prima. Heb er twee naast mijn main DXRacer stoel. DXRacer is wel van betere kwaliteit maar ik heb jarenlang op een Marcus gezeten zonder problemen.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100/
Wel 159 euro.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:19
Heb een aantal stoelen van de leenbakker gehad. Niet zo'n wannabee racing stoel maar zou elke stoel daar maar laten zitten. Overigens wel goede garantie maar als je er zo vaak gebruik van moet maken is ook niet alles. Of ik heb er pech mee maar heb van 3 stoelen de vering (noem je dat zo) omdat ze gingen lekken. Nou ben ik niet de lichtste maar viel me op omdat het toch geen goedkope stoelen waren.
Bij Alternate verkopen ze ook van die stoelen met zo'n racegeval erop. Heb even testgezeten toen ik er was en zat niet verkeerd maar de rugleuning is wat smal. Weet je bouw niet maar ik paste net wel / net niet. Misschien hebben ze ook wel verschillende maten hiervan? Die waren geloof ik rond de 200 misschien is dat wat voor je? En als er wat mee is rol je hem zo weer de zaak in lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
WolfsRain schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:18:
Marcus van de Ikea is best Prima. Heb er twee naast mijn main DXRacer stoel. DXRacer is wel van betere kwaliteit maar ik heb jarenlang op een Marcus gezeten zonder problemen.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100/
Wel 159 euro.
Heb dat kreng ook nu, zou 'm graag de deur uit doen en een echte stoel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

Neem gewoon een bureaustoel, pak een wiimote en koppel hem aan je pc https://www.youtube.com/watch?v=ynAN_wTSISk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Hallo LorenzovD,

hier op Gathering of Tweakers (of GoT in het kort) verwachten we eigen inzet in een topic. Wat heb je zelf al gevonden? Waar twijfel je nog over? Wat zoek je precies? Dat mist hier en mede daarom worden er zoveel nutteloze reactie's geplaatst. Om deze 2 redenen gaat het topic nu dicht.

Ik zou je tevens willen aanraden om het beleid door te lezen en dan specifiek het deel over een topic plaatsen om te zien wat er hier van je verwacht word
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.