Kleuren wordpress thema aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Frys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 21:34
Hallo Tweakers,

Ik ben bezig met de website van snip, ik krijg het niet voor elkaar om het menu in de sidebar naar de juiste kleur aan te passen in de css. Ik heb al geprobeerd om .widget. a.hover{color: #e6e6e6;} toe te passen maar zonder succes.

Zou iemand mij in de juiste richting kunnen sturen?

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 04-01-2016 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Je mist: .widget-area
Zie style.css regel 1897

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hallo The Frys,

Het lijkt mij handiger dat je voor een eventueel volgend topic even goed het volgende doorleest: Devschuur® Beleid.

Je topic mist nu namelijk zelf-inzet en we zien ook graag (tussen [code][/]-blokken) je daadwerkelijke code waar je denkt dat het probleem zit. Daarnaast altijd handig wat je zelf hebt onderzocht, waar je op hebt gezocht en waarom dat je probleem niet oplost.

Daarnaast hoef je niet je website hier te vermelden; dat voegt weinig toe aan je probleem. We zien dan liever een (niet-)werkende versimpeling van het probleem tussen code-blokken of op http://jsfiddle.net, zodat het probleem wat makkelijk te onderzoeken is.

Succes met de tip hierboven, dat zal je probleem dit keer oplossen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

Indien van toepassing (De link werkt niet bij mij dus ik kan het niet beoordelen); als het geen eigen ontwikkeld theme is, maak dan een child theme aan. Anders ben je bij de volgende theme-update je aanpassingen weer kwijt.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-06 10:49
Je kunt proberen .widget. a.hover{color: #e6e6e6 !important;} te gebruiken. Het kan zijn dat jouw css overschreven wordt door andere CSS. Door !important mee te geven voorkom je dit.

Wellicht werkt de eerste comment ook, door een extra class toe te voegen. CSS met meer classes wordt namelijk gebruik voor CSS met minder classes. Ik kan verder de website niet zien om dit te beoordelen.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 09:33

_Thanatos_

Ja, en kaal

Geen !important gebruiken.

Bij gelijke specificiteit worden regels op source-volgorde toegepast. Dus zonder !important zet je die regel gewoon onderaan, of in een aparte file die je ná de theme-css declareert.

日本!🎌

Pagina: 1