Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan deze naar lan-partys mee te nemen en daar competitief mee te spelen.
Daarbij zal ik thuis nog graag wat games zoals gta 5, fallout 4 zonder problemen op hoge kwaliteit kunnen spelen.
Counterstrike: Global Offensive streamen is nog wel iets wat ik hiermee zou willen doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag dat alles gaat passen in deze cooler-master-haf-xb-evo pricewatch: Cooler Master HAF XB EVO (mesh version)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
500GB SSD daarmee ga ik het wel redden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur zou uit gaat naar een Intel Core i7-6700K denk ik met een gtx970 of gtx980
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles dus laten passen in een cooler-master-haf-xb-evo en er moet een 144HZ scherm op aangesloten kunnen worden met DVI-D
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Geld speelt niet echt een rol ik wil graag een goed systeem waarmee ik naar lan-partys kan gaan met mijn systeem en alsnog een high end pc hebben.
Ik ben wat onzeker of alles past in deze case en daarbij graag jullie hulp alvast bedankt voor de mensen die de moeite nemen.
Ik ben van plan deze naar lan-partys mee te nemen en daar competitief mee te spelen.
Daarbij zal ik thuis nog graag wat games zoals gta 5, fallout 4 zonder problemen op hoge kwaliteit kunnen spelen.
Counterstrike: Global Offensive streamen is nog wel iets wat ik hiermee zou willen doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag dat alles gaat passen in deze cooler-master-haf-xb-evo pricewatch: Cooler Master HAF XB EVO (mesh version)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
500GB SSD daarmee ga ik het wel redden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur zou uit gaat naar een Intel Core i7-6700K denk ik met een gtx970 of gtx980
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles dus laten passen in een cooler-master-haf-xb-evo en er moet een 144HZ scherm op aangesloten kunnen worden met DVI-D
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Geld speelt niet echt een rol ik wil graag een goed systeem waarmee ik naar lan-partys kan gaan met mijn systeem en alsnog een high end pc hebben.
Ik ben wat onzeker of alles past in deze case en daarbij graag jullie hulp alvast bedankt voor de mensen die de moeite nemen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 241,95 | € 241,95 |
1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 184,95 | € 184,95 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 359,90 | € 359,90 |
1 | Cooler Master HAF XB EVO (mesh version) | € 93,- | € 93,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
1 | Kingston HyperX Savage Black HX424C12SBK2/16 | € 112,95 | € 112,95 |
1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 161,- | € 161,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.274,65 |
[ Voor 59% gewijzigd door sinister1122 op 27-12-2015 00:14 ]