Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik kijk heel veel series/films erop, heb standaard minimaal 15 chrome tabs open. In het verleden veel cs:go gespeeld dat wil ik weer oppakken en ik wil me ook wel eens gaan wagen aan wat nieuwere games. Tot slot incidenteel wat Illustrator/Photoshop klusjes.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit nu op ongeveer 1200 euro, maar geld besparen is altijd fijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
27 inch 1080p beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD, genoeg werkgeheugen voor de grotere illustrator bestanden, midrange videokaart en een rappe cpu.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het niet teveel kost wil ik hem graag zo stil mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral weten of ik voor de 970 of 960 moet kiezen, scheelt toch zo'n 150 euro. Of ik nog iets over het hoofd heb gezien. Verdere op of aanmerkingen zijn ook van harte welkom. En kan kiezen tussen Afuture en Azerty omdat zij alle onderdelen hebben en assembleren. Neem aan dat ze dat beide goed doen? Of heeft iemand andere ervaringen?
Ik kijk heel veel series/films erop, heb standaard minimaal 15 chrome tabs open. In het verleden veel cs:go gespeeld dat wil ik weer oppakken en ik wil me ook wel eens gaan wagen aan wat nieuwere games. Tot slot incidenteel wat Illustrator/Photoshop klusjes.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit nu op ongeveer 1200 euro, maar geld besparen is altijd fijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
27 inch 1080p beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD, genoeg werkgeheugen voor de grotere illustrator bestanden, midrange videokaart en een rappe cpu.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het niet teveel kost wil ik hem graag zo stil mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral weten of ik voor de 970 of 960 moet kiezen, scheelt toch zo'n 150 euro. Of ik nog iets over het hoofd heb gezien. Verdere op of aanmerkingen zijn ook van harte welkom. En kan kiezen tussen Afuture en Azerty omdat zij alle onderdelen hebben en assembleren. Neem aan dat ze dat beide goed doen? Of heeft iemand andere ervaringen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 241,95 | € 241,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 88,- | € 88,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 348,- | € 348,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST3000DM001, 3TB | € 93,50 | € 93,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 76,- | € 76,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.114,25 | |