Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone met Android 4.4 of liefst 5 of hoger, met 2 GB ram.
Wat is je budget?
250 - 300 ongeveer (iets meer mag ook iets minder ook)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
standaard dingen, whatsapp, bellen, gmail, contacten, etc. Liefst met langere accuduur dan gemiddeld voor de prijsklasse.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu een (kapotte) S3, mij zou een S4 of S5 (maar te duur?) logisch lijken? Wat ik heel belangrijk vind is die statusled, en hij moet sneller zijn dan de S3 en meer RAM hebben.
Het liefst zo min mogelijk bloatware erop, ik hoorde iets dat Google zelf ook telefoons maakt zonder al die externe rommel erop? Maar die zijn duurder dan 350 euro geloof ik?
Welke vragen heb je hier nog over?
Statusled moet er op zitten (en werken!);
Accuduur is belangrijk;
Accu zelf te vervangen moet ook mogelijk zijn;
5 inch scherm (minimaal zelfde kwaliteit als S3 heeft);
ongelockt zijn.
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone met Android 4.4 of liefst 5 of hoger, met 2 GB ram.
Wat is je budget?
250 - 300 ongeveer (iets meer mag ook iets minder ook)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
standaard dingen, whatsapp, bellen, gmail, contacten, etc. Liefst met langere accuduur dan gemiddeld voor de prijsklasse.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu een (kapotte) S3, mij zou een S4 of S5 (maar te duur?) logisch lijken? Wat ik heel belangrijk vind is die statusled, en hij moet sneller zijn dan de S3 en meer RAM hebben.
Het liefst zo min mogelijk bloatware erop, ik hoorde iets dat Google zelf ook telefoons maakt zonder al die externe rommel erop? Maar die zijn duurder dan 350 euro geloof ik?
Welke vragen heb je hier nog over?
Statusled moet er op zitten (en werken!);
Accuduur is belangrijk;
Accu zelf te vervangen moet ook mogelijk zijn;
5 inch scherm (minimaal zelfde kwaliteit als S3 heeft);
ongelockt zijn.