Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pastafan
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:28
Deze posting is eigenlijk tweeledig: het is een vraag enerzijds (zie verderop dit bericht), en een verbetervoorstel anderzijds:

Ik ben op zoek naar een nieuwe Android smartphone, en ik ben zo iemand die graag een signaleringslampje op de voorkant van de telefoon wil hebben. Zo'n lampje dat knippert bij een ongelezen mail/sms/whatsapp/gemiste oproep etc. Bijvoorbeeld mijn (kapotte) Galaxy S3 heeft er een.

Nu valt mij op dat ik zowat overal op kan filteren in de zoek/filterfuncties op tweakers.net smartphones, maar dus niet op de aan- of afwezigheid van zo'n signaleringsled / lampje.

Daarnaast heb ik de vraag welke telefoons over zo'n signaleringslampje beschikken. Beschikt de S4 daarover bijvoorbeeld? De S5? Maar mogelijk ook andere merken? Misschien ook enkele telefoons uit het wat goedkopere segment (prijsklasse rond de 250 euro).

Bedankt voor reacties.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 09:33
S4 ja, S5 ja, S6 ja, vrijwel alle telefoons ja :)

Sommige met RGB led, da's wel het handigste, kan je meteen ook aan de kleur zien wat voor een bericht je hebt gehad (mail, Whatsapp, sms, etc.) :P

Nickname does not reflect reality

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:18

MsG

Forumzwerver

Het moet echt iets zijn denk ik wat standaard in productfeeds wordt vermeld, ik vraag me af of dat voor meldingslampje geldt :-). Ik zie Tweakers dat nog niet met de hand invoeren voor honderden mobieltjes ;-).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn