Toon posts:

Fout bij configureren windows-updates

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb mijn Asus laptop hersteld via de EFI wizard. Er staat nu een nieuwe en schone Windows 8 versie op. Hij is de hele middag bezig geweest om 186 updates binnen te halen en te installeren. Uiteindelijk geconfronteerd met de melding "Fout bij configureren windows-updates. Wijzigingen ongedaan makent".

Bekend probleem, overal zogenaamde fixes maar voordat ik allemaal zaken ga aanpassen in het register en tooltjes ga runnen, ben ik benieuwd of jullie hier bekend mee zijn en wellicht een quick fix weten.

- Asus R500V
- Windows 8

Compleet schone installatie, helemaal niets aangepast. Updaten naar Windows 8.1 en vervolgens naar W10 kan pas als ik de 184 updates heb geïnstalleerd...

Kan iemand mij helpen? Mijn dank is groot!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2015 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Als je laptop al eerder geactiveerd is geweest met Windows 10, dan kan je een clean install doen en zal Windows 10 automatisch activeren. Uiteraard als je de juiste versie gebruikt die je had, dus Home of Pro.

Indien je hiervoor nog geen Windows 10 draaide, met de Media Creation Tool kan je media maken. Je hoeft dan niet te update net zo lang tot het Windows 10 icoontje verschijnt in je systray.

Als je wil weten welke update mis gaat, kijk dan even in Windowsupdate.log. Daarin kan je alle logging vinden van Windows Update.