Een vriend van mij is op zoek naar een nieuwe televisie (circa 42"). De opstelling van de meubels t.o.v. de televisie is nogal lastig. Waar je ook zit, de horizontale kijkhoek is altijd erg groot. Waar moet je in dat geval op letten? Informatie over kijkhoeken is nogal beperkt, maar menig televisie geeft een dramatisch beeld met een flinke kijkhoek.
Een plasma televisie zou ideaal zijn, maar dat gaat hij toch niet doen (marketing heeft zijn werk gedaan). Bij monitoren weet ik dat IPS panelen in ieder geval hun kleur houden onder een hoek. Toch zie je dat in de specificaties vaak maar weinig terug. Heeft iemand tips waar op te letten?
Een plasma televisie zou ideaal zijn, maar dat gaat hij toch niet doen (marketing heeft zijn werk gedaan). Bij monitoren weet ik dat IPS panelen in ieder geval hun kleur houden onder een hoek. Toch zie je dat in de specificaties vaak maar weinig terug. Heeft iemand tips waar op te letten?
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.