Ik heb net een nieuwe pc gekocht en ik probeer daar de wake on lan remote op te starten.
Zodat ik tijdens werk iets kan doen op mijn pc thuis vanaf werk pc.
Ik krijg mijn pc wel gestart in mijn netwerk.
Dus eens ik verbonden ben met de wifi kan ik mijn pc starten met mijn iphone.
Nu wil ik dit uitbreiden van buiten mijn netwerk.
Ik heb op mijn netgear router de port forwarding opgezet op poort 9 en 7, maar als ik online ga checken dan zie ik dat mijn poorten closed staan op mijn netwerk.
Mijn netwerk zit zo inelkaar:
ik heb ScarletOne (provider) en de nieuwe obox3 of bbox3, aan deze box hangt mijn eigen router en de ProximusTV aan vast.
Op mijn eigen Netgear router heb ik de port forwarding opgezet, maar moet ik dit ook op de modem/router van de provider doen? Moet ook iets op de bbox3 angezet worden?
Kan ik mijn pc overnemen met de Remote desktop vanop het werk eens die aanstaat ?
Ik heb eveneens een abbo genomen op de DynDns en mijn ip adres gekoppeld aan een url.
Mijn moederbord is een: Asus Maximus viii Hero
Router is Netgear r6300
Modem is een bbox3 van scarlet
Kan iemand mij hier verder helpen thanks.
Zodat ik tijdens werk iets kan doen op mijn pc thuis vanaf werk pc.
Ik krijg mijn pc wel gestart in mijn netwerk.
Dus eens ik verbonden ben met de wifi kan ik mijn pc starten met mijn iphone.
Nu wil ik dit uitbreiden van buiten mijn netwerk.
Ik heb op mijn netgear router de port forwarding opgezet op poort 9 en 7, maar als ik online ga checken dan zie ik dat mijn poorten closed staan op mijn netwerk.
Mijn netwerk zit zo inelkaar:
ik heb ScarletOne (provider) en de nieuwe obox3 of bbox3, aan deze box hangt mijn eigen router en de ProximusTV aan vast.
Op mijn eigen Netgear router heb ik de port forwarding opgezet, maar moet ik dit ook op de modem/router van de provider doen? Moet ook iets op de bbox3 angezet worden?
Kan ik mijn pc overnemen met de Remote desktop vanop het werk eens die aanstaat ?
Ik heb eveneens een abbo genomen op de DynDns en mijn ip adres gekoppeld aan een url.
Mijn moederbord is een: Asus Maximus viii Hero
Router is Netgear r6300
Modem is een bbox3 van scarlet
Kan iemand mij hier verder helpen thanks.