Ik heb mijn galaxy s6 nu 24 dagen en ik heb nu sinds een week een probleem met mijn toetsenbord. Alle letters reageren direct als ik ze aanraak, behalve de j en de n. Deze letters reageren pas na een aantal keer erop gedrukt te hebben. Heeft een van jullie dit probleem of weet een van jullie een manier om dit op te lossen? Ik ben voor de rest erg tevreden over het toestel.
Vreemd.Anoniem: 720936 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:37:
Ik heb mijn galaxy s6 nu 24 dagen en ik heb nu sinds een week een probleem met mijn toetsenbord. Alle letters reageren direct als ik ze aanraak, behalve de j en de n. Deze letters reageren pas na een aantal keer erop gedrukt te hebben. Heeft een van jullie dit probleem of weet een van jullie een manier om dit op te lossen? Ik ben voor de rest erg tevreden over het toestel.
Hieronder een aantal opties:
In de dialer de volgende code intoetsen. *#0*# dan krijg je het service menu. Hier kun je ook de Touch invoer controleren.
Probeer eens een ander toetsenbord uit de playstore bijvoorbeeld Swiftkey.
Andere optie is om de cache te legen van je toetsenbord. Te vinden onder applicaties.
Ik ga ervan uit dat je het toestel al opnieuw hebt opgestart. Zo niet dan eerst proberen.
Bedankt voor de reactie.
Ik heb alles geprobeerd en helaas is er geen verbetering. Ik ga bij de winkel waar ik mijn mobiel heb gekocht navragen hoe dit zit. Nogmaals bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb alles geprobeerd en helaas is er geen verbetering. Ik ga bij de winkel waar ik mijn mobiel heb gekocht navragen hoe dit zit. Nogmaals bedankt voor de snelle reactie.
Topic nog niet gesloten, mijn 'probleem' heeft ook te maken met het toetsenbord van de S6. Namelijk waar zijn de pijltjes? (je weet wel die Apple pertinent weigert)
Bij mijn HTC kon je kiezen om die te tonen maar in het instellingenmenu van de S6 kom ik het (nog) niet tegen. Iemand suggesties? Zonder pijltjes kan ik echt niet lekker typen.
Bij mijn HTC kon je kiezen om die te tonen maar in het instellingenmenu van de S6 kom ik het (nog) niet tegen. Iemand suggesties? Zonder pijltjes kan ik echt niet lekker typen.
Ik weet niet precies wat je bedoelt maar als je die navigatie pijltjes onderaan het keyboard bedoeld dan moet ik je teleurstellen want dat heeft Samsung niet. Heb het in andere toetsenborden ook nog niet gezien dus het zal vast een HTC sense ding zijn.Pjotr22 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:42:
Topic nog niet gesloten, mijn 'probleem' heeft ook te maken met het toetsenbord van de S6. Namelijk waar zijn de pijltjes? (je weet wel die Apple pertinent weigert)
Thanks voor je reactie. Begrijp ik echt niks van ik kan echt niet typen zonder die pijltjes
haha. Serieus baal ik wel van dacht dat alleen
Jobs
zo vervelend was door ze weg te laten

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Waar ik vooral last van heb is de vertraging voordat het toetsenbord start. Het lijkt erop dat het proces telkens volledig afgesloten wordt, ondanks dat app-optimalisatie uit staat voor mijn Swype toetsenbord. Hierdoor duurt het soms bijna 5 a 6 seconden voordat ik kan beginnen met typen.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Pagina: 1