Ik haal dus wel eens wat spullen van de newsserver. Interesante software enzo (nu is het wel duidelijk geloof ik).
Ik gebruik daarvoor xnews, die vind ik het makkelijkst werken voor de bestanden enzo. Alleen als ik dus zo'n newsgroep open duurt het eerst enorm lang voordat hij geladen is (hij laadt alle berichten), en zie ik linksonder de speed staan van rond de 4000bps
Dat is dus best sloom. Met het downloand hetzelfde verhaal eigenlijk. Gaat gewoon sloom.
Eerder haalde ik nog wel 200kb/s maar de laatste tijd is het echt bagger.
Meer mensen met dit probleem? zoja ook een oplossing misschien? Misschien weten mensen vrije newsservers die snel zijn en waar toch een hoop opstaat.
alvast bedankt!
/edit/
ik gebruik dit ip-adres: 213.51.129.161
deze heb ik ook gebruikt (met zelfde resultaat: 212.120.66.218
/edit/
Ik gebruik daarvoor xnews, die vind ik het makkelijkst werken voor de bestanden enzo. Alleen als ik dus zo'n newsgroep open duurt het eerst enorm lang voordat hij geladen is (hij laadt alle berichten), en zie ik linksonder de speed staan van rond de 4000bps
Dat is dus best sloom. Met het downloand hetzelfde verhaal eigenlijk. Gaat gewoon sloom.
Eerder haalde ik nog wel 200kb/s maar de laatste tijd is het echt bagger.
Meer mensen met dit probleem? zoja ook een oplossing misschien? Misschien weten mensen vrije newsservers die snel zijn en waar toch een hoop opstaat.
alvast bedankt!
/edit/
ik gebruik dit ip-adres: 213.51.129.161
deze heb ik ook gebruikt (met zelfde resultaat: 212.120.66.218
/edit/