Toon posts:

Majesty koeler met socket A Thunderbird

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Heeft iemand slechte (of goeie, natuurlijk) ervaring met de Majesty socket A koeler (is dat hetzelfde als een Golden Orb? Hij ziet er wel hetzelfde uit) en een T-bird? Geen gefry'de dondervogels omdat het koelelement niet goed aansloot ofzo?

• qbits
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-03 13:37
Kijk even op www.coolpc.com.au
Daar staan de specs voor de golden orb/majesty: deze zijn hetzelfde.

egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.

Verwijderd

Topicstarter
Aha. I realiseer me nu dat ik mijn vraag een beetje krom stel. Het gaat me er eigenlijk om dat bijvoorbeeld de Regenboog webstore een model aanbiedt voor socekt 370 (FC-PGA ook, neem ik aan) en socket A. En ik had juist gehoord dat het bij sommige koelers problemen geeft om een s370 koeler voor een socket A CPU te gebruiken.

Verwijderd

De orb die ze bij Regenboog verkopen is officieel *niet* geschikt voor een socket A CPU. Ze verkopen daar model "TTC-M1AB" en niet "TTC-M5AB" die speciaal voor socket A is gemaakt.

Je kunt um er wel voor gebruiken, maar dan moet je oppassen dat je niet teveel kracht zet bij het plaatsen. Eerst de clips wat losser maken of een beetje helpen met een schroevendraaier ofzo. En als je gloednieuwe T-bird toch "crunch" zegt, dan heb je een probleem :)

Verwijderd

Topicstarter
Aha, dus toch. Maar goed dat ik hem niet al heb besteld. Misschien enig idee waar ik de "goeie" kan krijgen?

Verwijderd

'k heb 'em net besteld bij CoolerGuys (www.coolerguys.com) voor $17 + $7.20 verzendingskosten.
Binnen de 10 dagen zou hij hier zijn;

Bubsy
Pagina: 1