Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman023
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-08 05:15
Hallo Tweakers,
ik ben van plan om een build log te doen hier op dit forum. maar dan heb ik eerst wel een vraagje omdat ik niet zo goed kan kiezen wat ik echt wil maken. ik heb drie dingen in mijn hoofd: alles in een nzxt s340 red bouwen, een wall mounted pc bouwen of een pc in mijn bureau bouwen. ik heb even een poll aangemaakt waar jullie kunnen stemmen, hier is de link:

http://directpoll.com/v?XDVhEt6teLNxVGoRuT3cpDYze6uN6J

alvast bedankt! :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-12-2024
Waar wordt het systeem voor gebruikt? Of wil je een willekeurig systeem bouwen?

-edit- Ik heb voor wall-mounted gestemd, die zien we niet al te vaak. Hier kun je ook nog redelijk origineel in zijn. :9

Ben benieuwd!

[ Voor 47% gewijzigd door PAPPLE op 26-12-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman023
word een gaming pc. heb al een GTX 970 van MSI en ik ga een I5 6600K bestellen met een MSI Z170A GAMING M5 moederword en 8GB DDR4 ram.

ik weet alleen nog niet welke CPU koeler er mooi bij staat. ik denk dat water koeling wel mooi is, en dan misschien deze: pricewatch: Raijintek Triton AIO Water Cooling Solution
omdat hij doorzichtige buizen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jandeman023 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:46:
word een gaming pc. heb al een GTX 970 van MSI en ik ga een I5 6600K bestellen met een MSI Z170A GAMING M5 moederword en 8GB DDR4 ram.

ik weet alleen nog niet welke CPU koeler er mooi bij staat. ik denk dat water koeling wel mooi is, en dan misschien deze: pricewatch: Raijintek Triton AIO Water Cooling Solution
omdat hij doorzichtige buizen heeft.
Ik heb voor NZXT S340 gekozen, dan wordt het iig een echte CASEmod :) Gezien de kast redelijk strakke vormen heeft, moet je hier wel wat leuks mee kunnen lijkt me zo.

Leuke hardware trouwens, daar kun je wel lekker op gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-07 19:21

Sigm4tic

High Five!

Je vraagt hier om hulp met kiezen, maar er zijn een aantal dingen die je zelf moet bedenken en besluiten. Waar wil je de pc voor gebruiken? Ga je wel eens naar een lanparty, dan gaan een wallbuild en deskbuild wat moeilijk mee. Ga je binnenkort verhuizen? Dan is het maar de vraag of je desk er dan wel weer inpast. Een case en wallmount zijn wat makkelijker weer te plaatsen.

Ik noem hier maar wat dingen, maar er zijn wel punten waar je rekening mee moet houden. Verder moet je je eigen keuze (natuurlijk) het zwaarst meetellen, maar een wallbuild lijkt mij wel vet, omdat je die niet zo vaak voorbij ziet komen.

Wat je overigens wel kan doen is bij alle drie opties een schets maken van wat je dan in gedachte hebt en dan pas kijken wat je echt mooi vindt en wil maken.

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman023
Sigm4tic schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 21:01:
Je vraagt hier om hulp met kiezen, maar er zijn een aantal dingen die je zelf moet bedenken en besluiten. Waar wil je de pc voor gebruiken? Ga je wel eens naar een lanparty, dan gaan een wallbuild en deskbuild wat moeilijk mee. Ga je binnenkort verhuizen? Dan is het maar de vraag of je desk er dan wel weer inpast. Een case en wallmount zijn wat makkelijker weer te plaatsen.

Ik noem hier maar wat dingen, maar er zijn wel punten waar je rekening mee moet houden. Verder moet je je eigen keuze (natuurlijk) het zwaarst meetellen, maar een wallbuild lijkt mij wel vet, omdat je die niet zo vaak voorbij ziet komen.

Wat je overigens wel kan doen is bij alle drie opties een schets maken van wat je dan in gedachte hebt en dan pas kijken wat je echt mooi vindt en wil maken.
zelf ga ik nooit naar een lan party. komende tijd ga ik ook niet verhuizen. Dus het hoeft opzich niet een kleine pc te zijn. ik heb een tijdje geleden al zitten experimenteren met sketchup een daar een design van de desk pc gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://i49.photobucket.com/albums/f276/Jan_Overbeek/desk%20pc/pc%20bureau13_zpskeaueuul.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i49.photobucket.com/albums/f276/Jan_Overbeek/desk%20pc/pc%20bureau14_zpsxnbak3sh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i49.photobucket.com/albums/f276/Jan_Overbeek/desk%20pc/pc%20bureau15_zpshkpk9sel.jpg

de wall mount zal er ook ongeveer zo uit komen te zien alleen dan aan de muur in plaats van in een bureau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenfoolen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-05-2023
layout ziet er leuk uit ;) ik ben benieuwd hoever je dit ontwerp nog gaat aanpassen voor de uiteindelijke mod. wordt het een ruimte waar de kabels vanuit de psu overal naartoe gaan of ga je er een kleine ruimte onder maken voor de kabel?

i5 6600k @ 4.6 GHz // WF 980 ti G1 // Asus Z170-A // Enthoo Evolv atx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJanzn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik heb op de wallmount gestemd.
Ipv je PC verstoppen hangt er een stukje "Tweakers" kunst aan de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Sorry, maar kiezen mag je zelf doen. Heel het leven zit vol keuzes, en die moet/mag je allemaal zelf maken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.