Hallo,
Ik heb even wat tweakers ideeën nodig mbt de volgende issue.
Enkele dagen geleden heb ik een kwaadaardige applicatie opgelopen genaamd Getit4Cheaper.
Alles is weer schoon, maar Firefox geeft alleen lege TAB pagina's, hij connect dus niet en geen fout melding. Ik weiger natuurlijk om hiervoor een totale nieuwe installatie van het systeem te gaan doen.
Ik zoek natuurlijk de storing bij de bron, maar tot nu toe is dit niet gelukt. Misschien dat iemand van jullie nog iets weet wat ik niet heb geprobeerd.
- 3 programma's erop af incl Ccleaner. In eerste instantie werd er dus wel gevonden, maar nu vind geen enkel programma nog wat.
- Alle installaties van Firefox werken dus niet, maar Waterfox wel.
- Firefox portable werkt WEL
- Firefox al in andere folders geinstalleerd, maar ook hier werkt het niet.
- Instellingen qua connectie (proxy) staan gewoon goed op geen proxy.
- Registry schoon op Firefox en Getit4cheaper
- Host bestand nagekeken
- Virusscanner is uit, en ik zie niets anders wat dit kan blocken. Al zeker niet omdat ik het path allang aangepast heb, en een oude blocker al niet meer zou werken dan.
- Nieuw profile Firefox aangemaakt
- Veilige modes geïnstalleerd en getest.
- DNS flush
- Firefox resetten incl profiel
- Nieuw Windows account aangemaakt en opnieuw Firefox geinstalleerd
Waarschijnlijk ben ik nog wat vergeten wat ik al wel heb getest. Als tweaker moet dit op te lossen zijn, dus mijn hoop is groot.Kan iemand nog iets nuttigs aan de lijst toevoegen wat ik kan proberen
Ik heb even wat tweakers ideeën nodig mbt de volgende issue.
Enkele dagen geleden heb ik een kwaadaardige applicatie opgelopen genaamd Getit4Cheaper.
Alles is weer schoon, maar Firefox geeft alleen lege TAB pagina's, hij connect dus niet en geen fout melding. Ik weiger natuurlijk om hiervoor een totale nieuwe installatie van het systeem te gaan doen.
Ik zoek natuurlijk de storing bij de bron, maar tot nu toe is dit niet gelukt. Misschien dat iemand van jullie nog iets weet wat ik niet heb geprobeerd.
- 3 programma's erop af incl Ccleaner. In eerste instantie werd er dus wel gevonden, maar nu vind geen enkel programma nog wat.
- Alle installaties van Firefox werken dus niet, maar Waterfox wel.
- Firefox portable werkt WEL
- Firefox al in andere folders geinstalleerd, maar ook hier werkt het niet.
- Instellingen qua connectie (proxy) staan gewoon goed op geen proxy.
- Registry schoon op Firefox en Getit4cheaper
- Host bestand nagekeken
- Virusscanner is uit, en ik zie niets anders wat dit kan blocken. Al zeker niet omdat ik het path allang aangepast heb, en een oude blocker al niet meer zou werken dan.
- Nieuw profile Firefox aangemaakt
- Veilige modes geïnstalleerd en getest.
- DNS flush
- Firefox resetten incl profiel
- Nieuw Windows account aangemaakt en opnieuw Firefox geinstalleerd
Waarschijnlijk ben ik nog wat vergeten wat ik al wel heb getest. Als tweaker moet dit op te lossen zijn, dus mijn hoop is groot.Kan iemand nog iets nuttigs aan de lijst toevoegen wat ik kan proberen
[ Voor 3% gewijzigd door bfrqrv op 27-12-2015 21:41 ]