Beste Tweakers,
Ik heb even rond gekeken naar topics over 4K televisies voor gamen, maar ik kom alleen maar verouderde en niet opgeloste topics tegen. Vandaar mijn topic.
Wat heb ik op dit moment?
Ik heb op dit moment een triple monitor setup met 3 1080p monitoren (standaard 60 Hz), deze worden aangestuurd door een GTX 970.
Wat ben ik ermee van plan?
Ik gebruik mijn PC bijna alleen voor mijn werk, en heel af en toe 1080p gamen.
Wat wil ik nou precies?
Ik zie dat 4K televisies tegenwoordig flink afgeprijsd zijn, en het leek mij wel leuk om een mooi groot scherm te hebben ipv 3 monitoren.
Wat zijn de eisen?
Ik wil er zo min mogelijk voor uitgeven natuurlijk, lekker Nederlands!
Waar ben ik bang voor?
Ik lees heel wat verhalen over; response tijden en refresh rates. Waar moet ik op letten? Ga ik erop achteruit als ik overstap van een normale 1080p monitor naar een 4K televisie?
Wat voor 4K televisie raden jullie mij aan?
Opmerking:
Er zal in de toekomst met een betere GPU opstelling, 4K gegamed kunnen worden.
Bedankt!
Ik heb even rond gekeken naar topics over 4K televisies voor gamen, maar ik kom alleen maar verouderde en niet opgeloste topics tegen. Vandaar mijn topic.
Wat heb ik op dit moment?
Ik heb op dit moment een triple monitor setup met 3 1080p monitoren (standaard 60 Hz), deze worden aangestuurd door een GTX 970.
Wat ben ik ermee van plan?
Ik gebruik mijn PC bijna alleen voor mijn werk, en heel af en toe 1080p gamen.
Wat wil ik nou precies?
Ik zie dat 4K televisies tegenwoordig flink afgeprijsd zijn, en het leek mij wel leuk om een mooi groot scherm te hebben ipv 3 monitoren.
Wat zijn de eisen?
Ik wil er zo min mogelijk voor uitgeven natuurlijk, lekker Nederlands!
Waar ben ik bang voor?
Ik lees heel wat verhalen over; response tijden en refresh rates. Waar moet ik op letten? Ga ik erop achteruit als ik overstap van een normale 1080p monitor naar een 4K televisie?
Wat voor 4K televisie raden jullie mij aan?
Opmerking:
Er zal in de toekomst met een betere GPU opstelling, 4K gegamed kunnen worden.
Bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Devaqto op 26-12-2015 10:57 ]