Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 21:19

pdavie2311

Live life to the fullest..

Topicstarter
Ik weet niet of dit het juiste topic is, excuus anders..Mijn vrouw heeft momenteel een LG, weet geeneens wat voor type, maar is helemaal niks! Ze is echt niet van de gadgets etc, ik als Apple fanaat heb daar wel eens moeite mee, haha.

Ik zoek voor haar een nieuwe tel met de volgde opties:

- scherm 4,7 inch of groter
- goede camera
- niet te traag

Nogmaals, mijn vrouw hecht weinig waarde aan een tel, maar de huidige LG doet het soms gewoon helemaal niet, is mijn vrouw niet te bereiken telefonisch en dat stoort. Tussen de 100-200 euro zoek ik iets. Mag ook een goede 2e hands zijn? Ik zie een LG G3s, nieuw voor nog geen 200,- Maar ik weet het niet, vandaar deze vraag om tot een leuk toestel te komen, waar ze even mee vooruit kan.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Zelfs jij weet niet wat voor telefoon het is zo te zien

Gewoon geen "smart"phone kopen en eentje kopen waar je alleen maar mee kan bellen. Waarschijnlijk is dat wat je vrouw zoekt en 3 weken standby met een beetje geluk. dus bereikbaarheid bijna geen isseu meer.en je bent voor 20 euro klaar

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:37

DarkSide

theres no place like ::1

Het is wel handig om te weten welke ze nu heeft.
Straks koop je dezelfde als vervanger :9

Verder ook handig om te weten waarvoor hij gebruikt gaat worden.
Is het alleen bellen? Waarom dan een smartphone.
Of wil je ook whatsappen?
In de budget range 100-200 krijg je niet zoveel telefoon. Zou dan idd eerder kijken naar een 2e hands.
Of het budget strekken voor bv een oneplus x.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter15
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:58
Refurb Iphone 4s, 5, 5c?

gezien Ios erg eenvoudig werkt. en je zelf een Apple fanaat bent.

Anders motorola moto e of Moto G, dit zijn erg goede budget android telefoons, met een kale versie van android. Welke update worden naar Android 6.0 .

[ Voor 45% gewijzigd door Wouter15 op 26-12-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
Xiaomi redme Note 2
Goedkoop, degelijk en door miui de voordelen van Android met de voordelen van de layout van iPhone.

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wouter15 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 10:36:
Refurb Iphone 4s, 5, 5c?

gezien Ios erg eenvoudig werkt. en je zelf een Apple fanaat bent.

Anders motorola moto e of Moto G, dit zijn erg goede budget android telefoons, met een kale versie van android. Welke update worden naar Android 6.0 .
Geen referrals in je link opnemen

[ Voor 14% gewijzigd door PaT op 26-12-2015 16:47 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:02
Microsoft lumia 550 of de iets oudere 640.
Mijn moeder heeft de 550 nu net en is er zeer blij mee.

Windows phone is snel voor de prijs. Kan android iig niet tegenop (zei de android fanaat).

Goedkope android telefoons zijn een bron van irritatie. Mijn moeder had een Galaxy txt omdat ze perse een toetsenbord wilde. Maar deed er uiteindelijk niets mee. Nu met deze heeft ze hem zowaar vaak vast.

Mocht je een 550 willen, check Microsoft Ierland. Daar is die 100 ipv 130 euro. En binnen een week in huis.

[ Voor 47% gewijzigd door Arunia op 26-12-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Kijk anders eens naar een Nokia/Microsoft Lumia.

Heb een tijdje terug nog advies afgegeven aan een 70plusser. Had al diverse Android modelletjes gehad (paar Samsungs, LG's, e.d.) en dat was gewoon te onduidelijk om mee te werken.
Inmiddels aan de Lumia gegaan en dat werkt vrij vlotjes. Simpele grote tegels, simpele menustructuur, geen swipes om een gesprek aan te nemen maar gewoon op een knop meppen, etc.

En wat Arunia ook al zegt. Windows Phone werkt lekker rap en kost niet zo veel. Goede prijs/performance verhouding.

Plus, backuppen van telefoonnummers, settings en een lijst van geinstalleerde apps gaat gewoon aan een Microsoft account (live/hotmail/outlook) dus als je de telefoon een keer een factory reset moet geven, heb je direct je telefoonnummers/settings/apps weer terug.
Alleen dingen waar passwords aan zitten gaan niet helemaal automatisch (b.v. WiFi, Facebook app, Whatsapp authenticatie), maar je hebt letterlijk in 15min weer een werkbare telefoon in geval van crash of vervanging.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:07
Eens met bovenstaande. Lumia 550. Goedkoop, stabiel en snel. Ik kom zelf van lumia 920 en heb ook ios gebruikt. Maar ben erg tevreden met deze budget telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

-> MAA

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je voor Android gaat zou ik zeggen een OnePlus One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Lumia 550 of de wat duurdere, maar wel betere Lumia 640: veel waar voor je geld, goede support, blijft lekker snel.

Tweedehands? Lumia 830, zelfde SoC als de 640, maar wel amoled scherm en een betere camera volgens mij.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718373

Mijn schoonzoon heeft een week geleden een Wiko Pulp gekocht voor 149 euro. Scherm 5 inch, Android 5.1, 2Gb systeem geheugen, 16GB voor opslag (kan met micro sd kaart worden uitgebreid). Hij is er erg tevreden over. Er is ook een iets grotere Wiko Pulp FAB, 5,5 inch (179 euro)
Rudi
Pagina: 1