Ik weet niet of dit het juiste topic is, excuus anders..Mijn vrouw heeft momenteel een LG, weet geeneens wat voor type, maar is helemaal niks! Ze is echt niet van de gadgets etc, ik als Apple fanaat heb daar wel eens moeite mee, haha.
Ik zoek voor haar een nieuwe tel met de volgde opties:
- scherm 4,7 inch of groter
- goede camera
- niet te traag
Nogmaals, mijn vrouw hecht weinig waarde aan een tel, maar de huidige LG doet het soms gewoon helemaal niet, is mijn vrouw niet te bereiken telefonisch en dat stoort. Tussen de 100-200 euro zoek ik iets. Mag ook een goede 2e hands zijn? Ik zie een LG G3s, nieuw voor nog geen 200,- Maar ik weet het niet, vandaar deze vraag om tot een leuk toestel te komen, waar ze even mee vooruit kan.
Ik zoek voor haar een nieuwe tel met de volgde opties:
- scherm 4,7 inch of groter
- goede camera
- niet te traag
Nogmaals, mijn vrouw hecht weinig waarde aan een tel, maar de huidige LG doet het soms gewoon helemaal niet, is mijn vrouw niet te bereiken telefonisch en dat stoort. Tussen de 100-200 euro zoek ik iets. Mag ook een goede 2e hands zijn? Ik zie een LG G3s, nieuw voor nog geen 200,- Maar ik weet het niet, vandaar deze vraag om tot een leuk toestel te komen, waar ze even mee vooruit kan.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”