Ik zoek een?
Nieuwe of tweedehandse speakers om te combineren met mijn sub (svs pb12-nsd)
Liever geen melkpakjes en het liefst ook geen vloerstaanders als dat kan want daar heb ik de ruimte niet voor zou eventueel wel kunnen maar dan moet ik me hele woning anders inrichten (niet zon zin in)
Wat is je budget?
Liefst niet meer dan 300 euro mocht dat niet lukken dan door sparen..
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
50% muziek 50% films te kunnen luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb bij een bekende naar een dali set geluisterd maar dat valt ver buiten mijn budget helaas.. dus waarschijnlijk word het tweedehands.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag iets wat bij mijn sub past, sub staat nu op 80hertz en de speakers die ik er nu bij heb zijn bij elkaar geraapte goedkope speakers boekenplank speakers wie niet laag gaan.. dus ik mis op dit moment wat mid potentieel
Nieuwe of tweedehandse speakers om te combineren met mijn sub (svs pb12-nsd)
Liever geen melkpakjes en het liefst ook geen vloerstaanders als dat kan want daar heb ik de ruimte niet voor zou eventueel wel kunnen maar dan moet ik me hele woning anders inrichten (niet zon zin in)
Wat is je budget?
Liefst niet meer dan 300 euro mocht dat niet lukken dan door sparen..
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
50% muziek 50% films te kunnen luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb bij een bekende naar een dali set geluisterd maar dat valt ver buiten mijn budget helaas.. dus waarschijnlijk word het tweedehands.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag iets wat bij mijn sub past, sub staat nu op 80hertz en de speakers die ik er nu bij heb zijn bij elkaar geraapte goedkope speakers boekenplank speakers wie niet laag gaan.. dus ik mis op dit moment wat mid potentieel