hoi wij zitten met een probleem..De ps3 kan alleen nog maar gewone cd'slezen en afspelen. De lens hebben we schoon gemaakt met een reinigings cd en ook nog de lens schoon gemaakt met alcohol. We hebben de ps3 ook weer terug gezet naar fabrieksinstellingen. Niks helpt...Kan iemand ons helpen.De games werken niet meer.
Probeer eens een blu-ray film, als deze niet werkt is het simpel, problemen met de blu-ray gedeelte van de PS3.
Namelijk, blu-ray films zitten op een blu-ray schijf, zo ook de PS3 games, een CD/DVD echter niet.
Namelijk, blu-ray films zitten op een blu-ray schijf, zo ook de PS3 games, een CD/DVD echter niet.
Welk model PS3 heb je? (maakt namelijk uit welke Bluray drive erin zit, sommige modellen hadden 2 lasers, andere slechts 1). Kan namelijk zijn dat de bluray laser kapot is.
wij hebben maar 1 laser...bedankt voor de tip..ik denk dat we dus toe zijn aan een nieuwe laser of kunnen we dit zelf verhelpen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2015 17:40 ]
Kan dan ook de controllerchip zijn (onderop de bluraydrive) die beschadigt is, dit had mijn Phat60 model ook.Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 17:39:
wij hebben maar 1 laser...bedankt voor de tip..ik denk dat we dus toe zijn aan een nieuwe laser of kunnen we dit zelf verhelpen
Ook enkele laser, CD's en DVD's kon die wel weer lezen na het vervangen van een defecte laser, maar bluray wilde die niet (eerst wel, maar zo gauw de chip warm werd stopte die er compleet mee).
Hoeveel % alcohol heb je gebruikt? toch wel iets van 96%?
Pagina: 1