4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Bericht hierboven
Ik noem maar wat
Je vergeet sessions trashenOp woensdag 20 juni 2001 19:32 schreef IceStorm het volgende:
Standaard dingen als uitloggen/inloggen ed heb je al geprobeerd? Thread bij reageren uitzetten?
Ik noem maar wat
Bericht hierboven
Thread laten zien bij reageren was de goeie. Het was alleen niet eens een echt lange thread... En vroeger had ik daar geen last van.
Misschien een goed idee om te kunnen reageren op de manier waarop jullie* een topic kunnen sluiten/moven met een berichtje. Dus gewoon een reply boxje onderaan de pagina, dat gewoon altijd onderaan staat. Dat scheelt weer een window extra, waarin je kan replyen. En het quoten gaat dan op dezelfde manier als nu, bij het laten zien van de topic, want dat gaat altijd supersnel!
Damn dat lijkt me geweldig, ene nog minder serverbelastend ook, een extra boxje kost niets, een nieuwe pagina laden voor het replyen wel! dit moet zeker bij bugs.topix.nl gemeld worden?
*lieve adjes
Daar zit een HOWTO inOp woensdag 20 juni 2001 20:04 schreef IceStorm het volgende:
Lol, hoe kom ik van 'probleem' tot 'idee' in 1 stap door JvS
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Volgens mij moet je er nu in kunnen hoor.Op woensdag 20 juni 2001 20:16 schreef jelmervos het volgende:
En wanneer mag ik nou es in SG en HK komen?
Bericht hierboven
Nee, ook al uitgelogd/ingelogd, maar zie geen SG/HK, alleen W&L.Op woensdag 20 juni 2001 20:18 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er nu in kunnen hoor.
tadaaaaa!Op woensdag 20 juni 2001 20:04 schreef IceStorm het volgende:
Lol, hoe kom ik van 'probleem' tot 'idee' in 1 stap door JvS
http://bugs.topix.nl/view_bug_page.php3?f_id=0000056
en nu maar hopen.. Dit zou ZOOOO relax zijn. Ik kwam al een keer eerder op het idee, toen ik bij Jag zag hoe je een topic kon moven, en dat je er dan een berichtje bij kon zetten. Het eerste wat ik vroeg was: "kan je ook zo reply-en?" en dat kon dus niet, maar het leek hem dus ook eeb goed idee. Maar het was weer afgezakt, en nu kwam het weer bovenborrelen
Cookies weggooien, dan moet het lukken... 1815 techposts en 250 dagen geregistreerd moet genoeg zijnOp woensdag 20 juni 2001 20:21 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Nee, ook al uitgelogd/ingelogd, maar zie geen SG/HK, alleen W&L.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat moet dat ding toch automatisch doen als ik uitlog, hoop ik?Op woensdag 20 juni 2001 20:47 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Cookies weggooien, dan moet het lukken... 1815 techposts en 250 dagen geregistreerd moet genoeg zijn
Nee, dat doettie dus niet geloof ik, maar delete hem maar gewoon, heeft bij anderen ook geholpenOp woensdag 20 juni 2001 20:55 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dat moet dat ding toch automatisch doen als ik uitlog, hoop ik?
Ik heb mezelf uigelogd, en alle cookies verwijderd. Maar geen resultaat!Op woensdag 20 juni 2001 20:58 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Nee, dat doettie dus niet geloof ik, maar delete hem maar gewoon, heeft bij anderen ook geholpen
Ik zie het al: je bent tech-only member, dan mag je zeker SG ook niet in?Op woensdag 20 juni 2001 21:01 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Ik heb mezelf uigelogd, en alle cookies verwijderd. Maar geen resultaat!
Edit: * Grrrrrene moet beter lezen, kon er al niet in
Mag ik er dan nooit meer in?Op woensdag 20 juni 2001 21:04 schreef Grrrrrene het volgende:
Ow, dit verklaart een hoop, check je mail van 8 juni nog 's? Dat zal de oorzaak wel zijn
Die ban heb ik nu uitgezeten en ik heb er een hoop van geleerd.
Check mijn laatste posts maar eens, zit vrijwel geen onzin bij maar hoop nuttige posts.
Verwijderd
Ja, dat was toch maar een tijdelijke ban van een week.Op woensdag 20 juni 2001 21:04 schreef Grrrrrene het volgende:
Ow, dit verklaart een hoop, check je mail van 8 juni nog 's? Dat zal de oorzaak wel zijn
Laat hem dan weer in de HK, hij is lang genoeg lid en heeft ladingen nuttige posts hier, en heeft al veel mensen geholpen.
Geef hem weer HK en SG rechten zou ik zeggen. Sinds die ban heeft hij niks fouts meer gedaan dacht ik.
Verwijderd
Loguit/login al getest?Op woensdag 20 juni 2001 22:36 schreef Blue-eagle het volgende:
Even offtopic, maar hoe kan het dat ik SG en dat nieuws sport en nogwat niet kan zien? Ik voldoe imo makkelijk aan de 50 posts en dat aantal dagen geregd...![]()
Cookie verwijderd? Je hebt 698 techposts i.e.g.Op woensdag 20 juni 2001 22:36 schreef Blue-eagle het volgende:
Even offtopic, maar hoe kan het dat ik SG en dat nieuws sport en nogwat niet kan zien? Ik voldoe imo makkelijk aan de 50 posts en dat aantal dagen geregd...![]()
Beetje slordig van topix, maar dat zal wel veranderen.
Tip: maak het iets duidelijker, want niet iedereen (inc. me) kijkt altijd FAQ`s na enzo...
Hoe wordt het eigenlijk gecheckt? Volgens mij op een beetje omslachtige menier omdat je eerst je cookies moet trashen.
Naja, time heals everything!
Wanneer kan ik weer in SG en HK?
There is no art to find the minds construction in the face
Jij zal na je ban opnieuw jezelf moeten bewijzen, je mag nu dus nog niet in SG en HK.Op vrijdag 22 juni 2001 10:44 schreef jelmervos het volgende:
misschien een adje die mijn vraag wil beantwoorden
Je hebt eenvoudigweg nog niet genoeg techposts, je hebt namelijk iets van 110 posts in totaal, waaronder een stel in LA en die tellen niet mee. Je zult dus nog even door moeten posten voordat je er in mag.Op vrijdag 22 juni 2001 10:48 schreef -Muppet- het volgende:
Ik kom er ook nog niet in wat wel hoort alles wat in alle threads en faqs staat hierover al geprobeerd.
Bericht hierboven
Worden er steeds posts bij mij weggehaald ??
En mijn totaal staat op 256 na de crash
Verwijderd
Nee ik kijk verkeerd, ik heb het aantal threads getelt waarin je hebt gepost...Op vrijdag 22 juni 2001 10:56 schreef -Muppet- het volgende:
Eerst vertelde Daniel me dat ik er 128 had daarna zij Grrrrrene dat ik er 145 had en nu vertel jij me dat ik er 110 heb ??
Worden er steeds posts bij mij weggehaald ??
En mijn totaal staat op 256 na de crashdus . . .
Topix zou automagisch je status moeten aanpassen, en dat is niet gebeurd, daarom vind ik het dus een beetje vreemd.
Bericht hierboven
Enig idee hoe lang dit dan nog kan duren?Op vrijdag 22 juni 2001 10:53 schreef Floris Diemel het volgende:
Jij zal na je ban opnieuw jezelf moeten bewijzen, je mag nu dus nog niet in SG en HK.
Als je kijkt naar mijn posts na de ban heb ik flink veel serieuze discussies gehad.
Ook heb ik erg veel nuttige antwoorden gegeven op vragen.
Verder dacht ik dat ik mijn straf al had gehad door die ban.
Je bent ook maar menselijkOp vrijdag 22 juni 2001 11:24 schreef Floris Diemel het volgende:
Nee ik kijk verkeerd, ik heb het aantal threads getelt waarin je hebt gepost...
Ik denk zo lang (tellend vanaf je unban-datum):Op vrijdag 22 juni 2001 11:29 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang dit dan nog kan duren?
Als je kijkt naar mijn posts na de ban heb ik flink veel serieuze discussies gehad.
Ook heb ik erg veel nuttige antwoorden gegeven op vragen.
Verder dacht ik dat ik mijn straf al had gehad door die ban.
Voor SG 30 dagen.
Voor HK 60 dagen.
Bericht hierboven
Dacht meld het even.
Verwijderd
Overdreven veel als je het mij vraagt.Op vrijdag 22 juni 2001 12:20 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Ik denk zo lang (tellend vanaf je unban-datum):
Voor SG 30 dagen.
Voor HK 60 dagen.
Hij is gebanned voor een week wegens enkele onzinposts tussen tientallen serieuze replies. Als hij onzin wil posten, dan kan hij beter HK access krijgen toch, daar mag het nl. of zie ik dat nou verkeerd?
Maar goed, zal me er verder niet mee bemoeien.
Maar ik denk dat jelmervos veel meer nuttige posts hier op GoT heeft dan de gemiddelde user.
Dit is namelijk helemaal nooit met mij afgesproken.
Mijn straf was een ban voor een week en niet meer onzin posten.
Nu heb ik toch zeker aan beiden voldaan.