Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Mijn Samsung Galaxy S3 doet het sinds afgelopen weekend niet meer, dus ik ben momenteel op zoek naar een nieuw toestel. Na een tijdje te hebben rondgekeken was ik tot de conclusie gekomen dat, indien het binnen mijn budget zou vallen, de Samsung Galaxy S6 voor mij de beste keuze was. Nou heb ik bij GSMWEB.NL een hele goede deal gezien voor deze telefoon, maar de beoordelingen van deze winkel zijn bij Tweakers.net vrij slecht. Ik heb dus de volgende vragen:
1. Heeft iemand ervaring met deze winkel?
2. Zit je bij Samsung goed wat fabrieksgarantie betreft? Gezien de beoordelingen van de winkel lijkt het me toch lekker als ik ook bij Samsung terecht zou kunnen indien ik problemen krijg.
3. Hoe zit het tegenwoordig met T-Mobile? Ze hadden een paar jaar geleden de reputatie dat ze qua bereik vrij dramatisch waren. Is dit inmiddels verbeterd?

Het gaat overigens over de onderstaande deal:
https://www.gsmweb.nl/t-m...ampaign=toestelabonnement

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Victor

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:23:
1. Heeft iemand ervaring met deze winkel?
Ja, met de gehele familie al jarenlang. Vroeger was het natuurlijk beter, sinds het door de KPN is opgekocht wat minder, maar dan toch: als je geen beller bent naar de helpdesk (want die is slecht), dan is de rest wel goed.
2. Zit je bij Samsung goed wat fabrieksgarantie betreft? Gezien de beoordelingen van de winkel lijkt het me toch lekker als ik ook bij Samsung terecht zou kunnen indien ik problemen krijg.
Als je het aanschaft bij Telfort heb je helemaal niks te maken met Samsung, alleen maar met de leverancier, Telfort dus.
3. Hoe zit het tegenwoordig met T-Mobile? Ze hadden een paar jaar geleden de reputatie dat ze qua bereik vrij dramatisch waren. Is dit inmiddels verbeterd?
Zover ik weet is de dekking van T-Mobile nog steeds slecht.

P.S. met een beetje geluk gaat T-mobile nu reageren. :)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
T-Mobile slecht bereik?

Iedere provider kan slecht bereik hebben, ik heb in de jaren dat ik T-Mobile had nooit problemen met bereik terwijl met Vodafone ik dat dus wel had tot ik verhuisde (en achteraf dus bij Vodafone alsnog bleef).

Het is maar net waar je bent, iedere provider kan slecht bereik hebben.

Verwijderd

Mizgala28 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:19:
Het is maar net waar je bent, iedere provider kan slecht bereik hebben.
Ja, dat klopt.
Je kunt de dekkingskaarten wel online bekijken.
Voor Twente kan ik zeggen dat Vodaphone het slechtste bereik heeft, T-mobile matig en de KPN gewoon goed. Telfort zit via het KPN-netwerk. Algemeen kun je zeggen dat het bereik van KPN het beste is (maar ja, dat netwerk hebben we vrijwel met z'n allen betaald, dus echt eerlijke concurrentie is het niet).
In de randstad is het bereik van alle-3 netwerken wel goed.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:11
Wil je netwerk bereik weten, test zelf met een prepaid, of vraag bij de buren of iemand dat netwerk heeft en hoe de ervaringen zijn en of die even bij je binnen wil testen. Het is echt afhankelijk waar je zit.

Mijn ouders hebben een chalet op een camping, en precies hun plekje heeft 0 dekking met KPN, 100 meter er vanaf is er wel dekking. Vodafoon is goed, T-Mobile is redelijk, Tele2 nu ook goed, alleen net KPN niet. Dus zijn ze overgestapt naar Vodafone. Maar bij mijn broer thuis is Vodafone slecht binnen, dus als ze op visite komen leggen ze hun telefoon voor het raam in de woonkamer want daar pakt die net signaal, en als ze er niet mee lopen is het OK.

Simpel gezegt, dekking varieerd en kun je het beste zelf controleren waar jij het meeste komt.

• kikkerbeer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-11 09:13
Zit nu ook erg te twijfelen.
Ben nu al 4 naar vaste klant bij tmobile betaal nu 18,-
Sim only voor 1GB en bellen en SMS 120

Hoe kan het dan zijn dat je voor 19,- per maand en een bij betaling van 250,- een Gs6 krijgt, 3Gb data en ook 120 bellen en SMS
Heb het idee dat ik als vaste klant royaal word genaaid..

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:13
Pagina: 1