Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus ROG Maximus VIII Ranger ethernet kabel werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte tweakers,

Ik heb gisteren voor kerst Fallout 4 voor de pc gehad, maar het lot wil me blijkbaar tarten door mijn ethernet verbinding JUIST NU opeens niet meer te laten werken! Fallout 4 kan dus niet geïnstalleerd worden, waardoor ik mogelijk gedwongen wordt de kerstdagen sociaal door te brengen.

Ik heb dus een Asus Maximus VIII Ranger. De kabel werkt, deze heb ik al met een andere pc gecheckt. Ik heb geen wireless verbinding op mijn pc.
Ook heb ik de drivers uninstalled en opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder resultaat. De pc uitzetten, kabels eruit, erin en opnieuw opstarten werkte ook niet.

Opvallend is dat het netwerklampje bij de ethernetport wel eventjes brandt bij het opstarten van de pc, maar zodra het windows logo verschijnt, stopt ie met branden. Ik vermoed dus dat het een software probleem is, maar heb geen idee wat. De Asus website en Google hebben ook niks opgeleverd.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen! Het lot van the Wasteland ligt in jullie handen!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:34
En wat geeft windows aan in bij netwerken? Hoe is je netwerk opgebouwd?

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier