Link naar ad in relevante topics.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 20:40

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
Lieve Adjes,

Naar aanleiding van deze, en de twee niet geziene, heb ik meerdere vragen:

- Waarom kan ik dit niet uit het algemene beleid halen?
- Dit zijn zeer relevante artikelen voor de topics, waar ik al tijden mensen help met de keuzes, natuurlijk wil ik graag verkopen, maar ben ervan overtuigd dat er mensen in het topic echt blij mee zijn. Liever een bericht dan achteraf zeggen dat ik ook nog wel een zo goed als nieuwe had liggen. Ook zet ik liever een berichtje in deze topics dan alles waar ik post spammen met een signature.
- Waarom kan dit niet meer via een DM? Ik pas het liever zelf even aan dan een mod-interventie en met mijn staat van dienst :+ op tweakers is dit toch ook niet echt nodig?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Serieus? Een V&A-advertentie is een advertentie, dus valt gewoon onder spam. Plus de relevantie voor de topics is 0 met die posts.

Als je het in mijn forums zou doen: Spam valt nu niet onder de kleine overtredinkjes die eventueel via een hint in een DM zouden gaan. Het zou alleen betekenen dat je advertentie langer in de aandacht staat. Met je staat van dienst zou je toch beter moeten weten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
Ik haal ze gelijk weg. Ik zie het wat minder zwart wit, mijn advertenties staan eerst een a twee weken alleen op tweakers omdat ik er liever een tweaker blij mee maak. En ik vind ze wel degelijk relevant, die topics zijn vrijwel alleen aankoopadvies. Ik zou er ook zo een goede vondst op V&A, marktplaats of Ebay neer kunnen zetten.

En het is niet dat ik niet twijfelde bij het posten, maar ik haalde het niet uit het algemene beleid.

[ Voor 13% gewijzigd door |sWORDs| op 25-12-2015 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het verschil met verwijzen naar een willekeurige MP of Ebay advertentie en je eigen V&A-advertenties is dat je zelf financieel voordeel hebt van de eigen V&A-ads.

Ter vergelijking: we staan bedrijven en websites ook niet toe hun eigen kortingscodes of aanbiedingen te posten, want ze hebben er zelf belang bij :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
Dat verschil snap ik, maar echt financieel beter word ik er deze keer niet van, het omgekeerde zelfs. ;)

Een kloonaccount dan maar. :+

[ Voor 13% gewijzigd door |sWORDs| op 25-12-2015 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tip voor de volgende keer: vraag het eerst aan een admin/moderator van het specifieke forum, en maak het wat meer dan alleen het de aandacht vestigen op je eigen advertenties :)

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 25-12-2015 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

|sWORDs| schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 00:36:
- Waarom kan dit niet meer via een DM? Ik pas het liever zelf even aan dan een mod-interventie en met mijn staat van dienst :+ op tweakers is dit toch ook niet echt nodig?
Een edit van een mod krijgen is niet echt een "straf" alszodanig, al kan ik me voorstellen dat dat door sommige mensen (waaronder jij?) toch zo ervaren wordt. Het probleem met DM's sturen zit hem vooral in het managen van de actie. Als ik jou een berichtje stuur met het verzoek om het aan te passen dan moet ik blijven kijken of dat na verloop van tijd daadwerkelijk gebeurt en anders alsnog zelf actie ondernemen. Dat wordt uiteindelijk vergeten en daarmee blijft spam alsnog via een achterdeurtje staan. ;)

Bovendien wil je dat bij nieuwe gebruikers die hier komen spammen juist niet, want die maken vaak zelfs een account aan puur alleen voor dat ene spambericht. En als je dat verschil hebt: waar komt dan de grens? Vanaf welk moment ga je iemand een DM sturen in plaats van zijn bericht gewoon editen?

Ik ben er persoonlijk trouwens wel voorstander van om dat soort verwijzingen naar relevante V&A-advertenties in topics toe te staan, maar dat zeg ik op persoonlijke titel. Ik weet dat dat niet heel veel draagvlak heeft onder de crewleden die meer geraakt worden door een dergelijke beleidswijziging. :+ Misschien is een technische oplossing iets leuks voor de toekomst, zodat je op basis van gekoppelde producten bij een topic relevante advertenties bij het topic kan laten zien zonder dat ervoor gepost hoeft te worden. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:02
NMe schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:23:
Misschien is een technische oplossing iets leuks voor de toekomst, zodat je op basis van gekoppelde producten bij een topic relevante advertenties bij het topic kan laten zien zonder dat ervoor gepost hoeft te worden. :)
Lijkt mij een gave toevoeging waarmee de 'kloof' tussen frontpage en forum weer wat kleiner wordt. Mijn stem heeft het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Carpento schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:27:
[...]

Lijkt mij een gave toevoeging waarmee de 'kloof' tussen frontpage en forum weer wat kleiner wordt. Mijn stem heeft het :)
Dat kan nu toch al met 1 muisklik extra?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

NMe schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:23:
Ik ben er persoonlijk trouwens wel voorstander van om dat soort verwijzingen naar relevante V&A-advertenties in topics toe te staan, maar dat zeg ik op persoonlijke titel. Ik weet dat dat niet heel veel draagvlak heeft onder de crewleden die meer geraakt worden door een dergelijke beleidswijziging. :+ Misschien is een technische oplossing iets leuks voor de toekomst, zodat je op basis van gekoppelde producten bij een topic relevante advertenties bij het topic kan laten zien zonder dat ervoor gepost hoeft te worden. :)
Als onderdeel van een nuttige bijdrage mogelijk wel, maar dan zoekt men wel de grens op. De posts waar de TS naar verwijst zijn alleen het adverteren van zijn V&A en verder geen nuttige bijdrage aan het topic.

In AK zie ik er in ieder geval niet veel toekomst in aangaande users die naar hun eigen V&A verwijzen, een eventuele technische oplossing kunnen we gaan uitproberen als daar interesse in is ;)

Pagina: 1