Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Op mijn nieuwe pc wil ik het volgende doen: gamen, video's kijken op youtube bijvoorbeeld, internetten en op amateuristisch niveau photoshoppen en videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Ik heb ongeveer een maximum prijs van €650 tot €660 inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Ik kan sowiezo mijn beeldscherm, muis toetsenbord en windows meenemen. Heel misschien mijn HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- mijn lijstje, weet alleen niet of een cpu koeler nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Het liefst wel een voorkeur voor Intel CPU, maar voor de rest geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- De grootte en energieverbruik zijn niet belangrijk. Alleen geluidsniveau wil ik wel zo laag mogelijk houden.
Ga je overklokken?
- Als het kan wel.
Wat verwacht je van ons?
- Ik probeer het maximale uit het budget te halen. Ook is het geen probleem om in bijvoorbeeld 4 verschillende winkels te bestellen. Hopelijk hebben jullie goede tips.
- Op mijn nieuwe pc wil ik het volgende doen: gamen, video's kijken op youtube bijvoorbeeld, internetten en op amateuristisch niveau photoshoppen en videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Ik heb ongeveer een maximum prijs van €650 tot €660 inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Ik kan sowiezo mijn beeldscherm, muis toetsenbord en windows meenemen. Heel misschien mijn HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- mijn lijstje, weet alleen niet of een cpu koeler nodig is.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,80 | € 184,80 |
1 | MSI H81M-P33 | € 41,95 | € 41,95 |
1 | MSI Radeon R9 380 2GD5T OC | € 188,95 | € 188,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | BitFenix Comrade Zwart | € 30,95 | € 30,95 |
1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 19,54 | € 19,54 |
1 | Crucial CT102464BA160B | € 34,95 | € 34,95 |
1 | be quiet! System Power 7 400W | € 41,95 | € 41,95 |
1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 45,95 | € 45,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 636,99 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Het liefst wel een voorkeur voor Intel CPU, maar voor de rest geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- De grootte en energieverbruik zijn niet belangrijk. Alleen geluidsniveau wil ik wel zo laag mogelijk houden.
Ga je overklokken?
- Als het kan wel.
Wat verwacht je van ons?
- Ik probeer het maximale uit het budget te halen. Ook is het geen probleem om in bijvoorbeeld 4 verschillende winkels te bestellen. Hopelijk hebben jullie goede tips.