ik zag twee beren fout parkeren....
!!!!!!!!!!!!LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
hehehe , das hier net zo !
heerlijk gewoon
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Dat die vent ook zo ff bij z'n balkonnetje kijkt naar die mafkees naar beneden, *sigh* heel langzaam die gun pakken.... prachtig!
damn dat komt me bekend voor, k'laat al 2 weken de telefoon gewoon rinkelen
If it ain't broken it doesn't have enough features
daarom speel ik nou geen CS
slecht voor je hart
It seemed like a good idea at the time
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Is ook UITERMATE frustrerend. Zit je lekker te raggen, gaat de telefoon, na 4 x neem je hem dan toch maar op (terwijl je snel in console /name Telephone typt
Wordt je neergeschoten "KUT".. aan de andere kant van de lijn 'huh?'
Vet droge gast ook
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
En daar mot ik dan elke dag tegen aan kijkenOp woensdag 20 juni 2001 20:19 schreef LiquidSilver het volgende:
Haha, LOL
Vet droge gast ook
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
haha, ik laat de telefoon ook gewoon rinkelen als ik alleen thuis ben en UT aan het spelen benOp woensdag 20 juni 2001 19:34 schreef Apache het volgende:
hehe
damn dat komt me bekend voor, k'laat al 2 weken de telefoon gewoon rinkelen
(nee geen CS, das niet leuk
Verwijderd
Ligt eraan, huistelefoon laat ik rinkelen maar als ik op mijn mobiel zie wie het is moet je soms wel even openemen.Op woensdag 20 juni 2001 23:21 schreef Strumxector het volgende:
[..]
haha, ik laat de telefoon ook gewoon rinkelen als ik alleen thuis ben en UT aan het spelen ben
(nee geen CS, das niet leuk)
Ennuh is dat Pantera
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Ben em aan het downen???Op woensdag 20 juni 2001 23:27 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Ben 'm aant downen.... vind 'm bij voorbaat al leuk denk ik
je hebt zeker ADSL!
bij mij ging die met gewoon emt 190kB/s naar benee
enne is wel vette lol, die gast alleen al
PIII 800@804 Mhz
kb???Op woensdag 20 juni 2001 23:50 schreef ViperGTS het volgende:
mooi ik heb m ff gedownload met 700 kb/s
enne is wel vette lol, die gast alleen al
dat is dus 88kB
dan ben ik sneller
Verwijderd
vraagje tussendoor: Ik heb gangsters1, maar ik weet nooit hoe je bepaalde opdrachten moet vervullen en l+atten uitvoeren door je mannetjes.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Moet je eens kijken of je met Virtual Dub de codec opnieuw kan instellen, ik heb het ook gehad n.l.Op donderdag 21 juni 2001 10:38 schreef Stellarc het volgende:
Waar spelen jullie het in afIk zit nu op men werk en krijg steeds unsupported codec errors
Benelli? Ga je mond spoelen!Op woensdag 20 juni 2001 20:10 schreef ISA? het volgende:
Strak filmpje, ik moet ook maar eens een Benelli aanschaffen voor lastig bezoek
Yes dat is Pantera. Schreeuwde even hard als Schietschijf dus dat kwam mooi uitOp woensdag 20 juni 2001 23:24 schreef asmoday het volgende:
Hijs leuk.
Ennuh is dat Pantera
Verwijderd
Ik heb nu Virtual Dub en nu ? Ik kan weinig instellenOp donderdag 21 juni 2001 10:56 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
Moet je eens kijken of je met Virtual Dub de codec opnieuw kan instellen, ik heb het ook gehad n.l.
gewoon DiVX codec downloaden, installen en crappy mediaplayer starten
DiVX:
http://download.projectmayo.com/dnload/divx4windows/DivX4Win40a50.exe
Verwijderd
Doet ie et nog steeds niet (zelfde error) ,moet ik hiervoor rebootenOp donderdag 21 juni 2001 11:16 schreef Lynxxx het volgende:
Virtual Dub?
gewoon DiVX codec downloaden, installen en crappy mediaplayer starten
DiVX:
http://download.projectmayo.com/dnload/divx4windows/DivX4Win40a50.exe
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Je hebt divx ;-) 3.11 alpha nodig. Als je die geinstalleerd hebt, vergeet dan niet onder het startmenu "Run Me First !!!" ff op te zoeken & te runnen. Dan moet het lukken.Op donderdag 21 juni 2001 10:38 schreef Stellarc het volgende:
Waar spelen jullie het in afIk zit nu op men werk en krijg steeds unsupported codec errors
Verwijderd
Tnx hij doet het nuOp donderdag 21 juni 2001 12:40 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Je hebt divx ;-) 3.11 alpha nodig. Als je die geinstalleerd hebt, vergeet dan niet onder het startmenu "Run Me First !!!" ff op te zoeken & te runnen. Dan moet het lukken.
Verwijderd
Superherkenbaar ook: staat er iemand benenden aan de trap en schreeuwt iets in de stijl 'wil je ff dit of dat naar beneden gooien?'. Is natuurlijk niet te verstaan waardoor ik toch weer moet opstaan en er naartoe moet lopen...AAARRRGGG
*lang opgekropte frustraties komen boven*
Koptelefoon op
Maar hij had toch beter de Minimi kunnen gebruiken
Verwijderd
Het is MIJN netwerk l*l ik ben toch netwerkbeheerder *BOEM*
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Koptelefoon doen we niet aan.Op donderdag 21 juni 2001 18:33 schreef Urnie het volgende:
minder brute oplossing: (of als je je geen spas-12 of berretta kunt veroorloven)
Koptelefoon op
Verwijderd
Lynxxx, ben jij de hoofdspeler? Volgens mij heb ik je weleens gezien bij Collision...